קבוצת הפורמולה 1 של הונדה תירכש על-ידי חברי ההנהלה שלה ותשתתף בעונת 2009

"הטיימס": נמצא פיתרון שיאפשר ליצרנית היפנית להשתתף במירוצים בשנה הקרובה ; התקציב יורכב מכספים שיושקעו ע"י החברה עצמה, ע"י ברני אקלסטון, שמחזיק בזכויות המסחריות של הענף, וע"י ספונסרים שונים

קבוצת הפורמולה 1 של הונדה הודיעה בתחילת דצמבר כי לא תתחרה במירוצים של 2009. הסיבה: הפסקת הזרמת כספים שנתית בהיקף של 216 מיליון דולר לקבוצת בראקלי האנגלית, שנמצאת בבעלות קונצרן הרכב היפני ומנהלת את עסקי הפורמולה 1 שלו. אך כעת מצאו בהונדה פיתרון: חברי ההנהלה של היצרנית יחברו לרכישה משותפת של הקבוצה. כך מפרסם היום (שישי) "הטיימס" הלונדוני.

לפי הדיווח, רוס בראון, מנהל הקבוצה ומי ששימש בעבר כמנהל הטכני של קבוצת פרארי, יוביל את המהלך. התקציב לעונה הבאה יורכב מכספים שיושקעו על-ידי החברה עצמה; כספים שישקיע ברני אקלסטון, האיש שמחזיק בזכויות המסחריות של הפורמולה 1; וגם כספים שייכנסו מספונסרים והסכמים שונים.

הונדה חיפשה בחודשיים האחרונים רוכשים ללא הצלחה רבה, אך כעת מסתמן הפיתרון שיחזיר אותה למסלולים. ב"טיימס" נכתב כי כבר ביום חמישי הבא תערוך הונדה את נסיעת המבחן הראשונה שלה בסילברסטון. את המכונית החדשה של היצרנית יציג הנהג הבכיר שלה, ג'נסון באטון.

עונת 2009 בפורמולה 1 תיפתח ב-29 במרץ.

רוצה לקבל בחינם לתיבת המייל שלך את כל העדכונים הכלכליים מהפורמולה 1? הירשם לניוזלטר והתראות ספורט של גלובס, ותמיד תישאר בעניינים