בר רפאלי נגד אילן בן-דב: תובעת 4.4 מיליון שקל מיבואנית סמסונג סאני - "צילמו אותי בגניבה בזמן צילומי פרסומת וניסו לחשוף הודעות SMS אישיות"

רפאלי, שהצטלמה לפרסומת עבור חברת סאני אלקטרוניקה, טוענת כי סאני שידרה או איפשרה לאחרים לשדר את צילומי סרטון הפרסומת בשידור חי באתר האינטרנט תפוז ובאתר "לילה" - בניגוד להוראות החוזה ; טוענת כי סאני הפרה הבטחה שלא להשתמש בשמו של בן-זוגה, ליאונרדו דה-קפריו

הדוגמנית בר רפאלי הגישה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך 4.4 מיליון שקל נגד חברת סאני תקשורת שבשליטת החברה הציבורית סאני אלקטרוניקה שבשליטת אילן בן-דוב, היבואנית של טלפונים סלולריים מתוצרת סמסונג.

זאת, בטענה כי עשתה שימוש בדמותה ובצילומיה שלא למטרת החוזה שנחתם בין הצדדים, לפיו היא סיפקה לחברה שירותי דוגמנית לפרסום בישראל של טלפונים סלולריים מתוצרת סמסונג במסגרת סרט פרסומת בטלוויזיה (להלן: סרט) וצילומי סטילס.

בר רפאלי, סלולר, טלפון, סלולרי, סלולארי, גאדג'טים בר רפאלי, סלולר, טלפון, סלולרי, סלולארי, גאדג'טים

לטענת רפאלי, הסתבר לה בדיעבד כי עותק החוזה החתום מטעמה שהועבר לסאני לשם הוספת חתימתה עליו "שונה" בדרך של "הוספת תוספת" בנוגע לשימושים שהותרו לעשות בסרט ובתצלומיה, בכך שהוספה המילה "וקולנוע". זאת, לדבריה, למרות שהצגת הסרט ושימוש בתצלומיה בקולנוע לא נדון ולא הוסכם עליו. בנוסף, טוענת רפאלי כי סאני שידרה או איפשרה לאחרים לשדר את צילומי סרטון הפרסומת בשידור חי באתר האינטרנט תפוז ובאתר LAYLA - בניגוד להוראות החוזה.

רפאלי מאשימה גם כי הסרט כלל גם צילומים שצולמו בגניבה, מתוך מטרה לחשוף את תוכנן של הודעות SMS אישיות ופרטיות שקיבלה במהלך הפסקות שבוצעו בצילומי הסטילס ולחטט בענייניה הפרטיים. לדבריה, סאני העבירה את הצילומים הללו לשידור באחד מהערוצים הטלוויזיוניים המסחריים.

בר רפאלי בר רפאלי, סלולר, טלפון, סלולרי, סלולארי, גאדג'טים

עוד טוענת רפאלי כי בחוזה נקבע מפורשות כי על סאני חל איסור לעשות שימוש בשמו של בן-זוגה, השחקן ליאונרדו דה-קפריו, ואולם סאני פירסמה בראש חוצות כי סרט הפרסומת הוא עם דה-קפריו וכי באחת הסצינות היא מקבלת שיחת טלפון ממנו.

נתבע נוסף הוא סגן המנכ"ל ומנהל מחלקת השיווק בסאני, אברהם זיתם. טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 1235/09).

מחברת סאני נמסר כי כתב התביעה טרם הגיע לידיה, ולכן היא מנועה מלהגיב בנושא.