פסגות ממשיך במסע הרכישות: חתם על הסכם לרכישת 25% מסוכנות הביטוח פרופיט

ההערכות הן כי תמורת 12.5% הנותרים תשלם פסגות כ-4 מיליון שקל שיושקעו בפרופיט

בית ההשקעות פסגות, בניהול רועי ורמוס, מרחיב את ערוצי ההפצה שלו. הבוקר חתמה פסגות על עסקה לרכישת 25% מסוכנות הביטוח "פרופיט", כש-12.5% מהמניות יירכשו מבעלי הסוכנות - אסף בנאי ושלומי אלברג, בחלקים שווים, ואת היתרה תקבל פסגות כהקצאת מניות. ההערכות הן, כי תמורת 12.5% הנותרים תשלם פסגות כ-4 מיליון שקל, שיושקעו בפרופיט.

עבור פסגות אמנם מדובר בעסקה ראשונה במסגרת האסטרטגיה שלה להרחיב את מערכי ההפצה, אך בהחלט לא האחרונה, כשבבית ההשקעות טוענים כי הם במו"מ עם כמה סוכנויות נוספות. את העסקה הנוכחית הוביל עופר אלעד, שהחל לעבוד עם פסגות בספטמבר האחרון, במטרה לפתח את תחום החיסכון לטווח ארוך בחברה.

את פרופיט יצגו בעסקה עו"ד עמית בנאי ממשרד עו"ד בנאי, עזריאל, שטרן, ומטעם פסגות טיפלו בעסקה עו"ד חיים אברהם ממשרד עו"ד ג'ון גבע, שניאורסון.

בפסגות כבר קיים מערך הפצה ישיר באמצעות סוכנות אומגה שבבעלותה, המשווקת את כל מוצרי החברה. רכישת 25% מפרופיט הינה מהלך אסטרטגי שיאפשר חשיפה של כל מוצרי פסגות לקהל הלקוחות של פרופיט, המונה כ=15 אלף לקוחות פרטיים ועסקיים.

פרופיט הינה סוכנות פרטית המשווקת מוצרי ביטוח, פנסיה, גמל וניהול תיקים של רוב חברות הביטוח ובתי ההשקעות הגדולים. תיק הנכסים של פרופיט עומד על קרוב ל-800 מיליון שקל, והיא מפעילה כ-36 סוכנים, כשהתוכניות הן עד 2010 להתרחב ל-100 סוכנים.