אלי יונס מוותר על הבונוס ובמקביל אישר חלוקת בונוס לעובדי מזרחי-טפחות בגין רווחי שנת 2008

יונס: תקציב הבונוס השנתי ישקף את הישגי העובדים מזה והמשבר הכלכלי מזה ; תקציב הבונוס לשנת 2008 יהיה קטן מזה שחולק בשנה שעברה - בגין רווחי 2007

בנק מזרחי-טפחות נערך לפירסום הדוחות השנתיים ב-30 במרץ. דירקטוריון מזרחי-טפחות בראשותו של יעקב פרי קיבל את המלצת המנכ"ל, אלי יונס, לחלק בונוס לעובדי הבנק בגין רווחי 2008 ולהתאים את מבנהו לעמדת בנק ישראל ולמגמות העולמיות העדכניות.

"המשך מגמת הרווחיות של הבנק והשיפור המתמשך בתדמיתו ובמיצובו כבנק יציב, מצליח ומוביל הם תוצאה של עבודה מאומצת ודבקות במטרה שהפגינו אשתקד עובדי הבנק, ואין ספק שהם ראויים להערכה רבה ותגמול כספי בשל כך. יחד עם זאת, אסור להתעלם מן המציאות הכלכלית הלא-פשוטה והצפי להחרפת המיתון בשנת 2009", אמר יונס.

על-פי המלצת המנכ"ל, תקציב הבונוס לשנת 2008 יהיה קטן מזה שחולק בשנה שעברה - בגין רווחי 2007, וישקף את הישגי העובדים אך גם את המשבר הכלכלי והאווירה הציבורית.
באשר לתגמול האישי שלו, הודיע אלי יונס כי הוא מבקש לוותר כליל על הבונוס המגיע לו חוזית, בגין שנת 2008. "בתקופה שכזו אני סבור, כי ראוי שתקציב הבונוס יופנה כולו לציבור העובדים והמנהלים של הבנק", אמר יונס.

יצוין, כי במסגרת הסכם השכר החדש שלו לשנים 2014-2009 - אשר ייכנס לתוקפו בחודש אפריל הקרוב, ויתר אלי יונס, ביוזמתו, באופן מוחלט על מרכיב הבונוס השנתי, וייהנה משכר חודשי ומתוכנית אופציות מדורגת בלבד.