תקציב הפרסום של רשת אפריל עובר לזרמון-גודלמן

קמפיין ראשון של המשרד צפוי בימים הקרובים ; התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל בשנה, טופל בשנים האחרונות באדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת מוצרי הקוסמטיקה אפריל עובר למשרד הפרסום זרמון-גולדמן - כך נודע ל"גלובס".

קמפיין ראשון באמצעותו צפוי לעלות כבר בימים הקרובים. תקציב הפרסום של רשת אפריל טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2007 עמד היקף הפרסום של הרשת על כ-4.8 מיליון דולר במחירי מחירון (כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים). ב-2008 עמד היקף הפרסום של החברה על 5.8 מיליון דולר (כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים). על-פי ההערכות יעמוד התקציב השנה על 10 מיליון שקל, במחירים ריאליים.

רשת "אפריל" עוסקת בשיווק מוצרי קוסמטיקה ובישום. עיקר הפרסום של החברה בשנים האחרונות התמקד בגוונים שונים של פרסום מכירתי סביב מבצעים, חגים או ימים מיוחדים כמו ולנטיין דיי. כך למשל, בסוף השנה עלה קמפיין טלוויזיה תחת הסיסמה "תפני מקום לסופר סייל...".

רשת אפריל, מתמחה בתחום הקוסמטיקה היוקרתית. הרשת, בבעלות קבוצת בוגארד הצרפתית, הוקמה לפני כ-15 שנה ומונה כיום 30 סניפים בפריסה ארצית. בתפקיד מנכ"ל הרשת משמש בשמונה השנים האחרונות ששי מאיר.

דוברת הרשת מסרה בתגובה, כי אכן הוחלט להעביר את התקציב למשרד הפרסום זרמון-גולדמן מתוך כוונה להתחדש ולהתרענן.

ל"גלובס" נודע עוד כי כחלק ממהלך העברת התקציב צפויה לראשונה מזה שנים פעילות תדמיתית ולא רק מכירתית, שתכלול שינויים מסוימים בנראות ובלוגו. הסיסמה שנבחרה לצורך המהלך היא "מבינים ביופי", זאת על מנת לבדל את הרשת מרשתות אחרות ככזאת המתמחה בקוסמטיקה לעומת רשתות אחרות הפועלות בתחומים נוספים.