רפי דניאלי מונה למנכ"ל צים - יממה לאחר שהמנכ"ל הקודם, דורון גודר, התפטר מתפקידו

אתמול הודיע הדירקטוריון על המינוי לאחר שביום ראשון התפטר המנכ"ל דורון גודר ; יו"ר צים, עידן עופר: גודר תמך במינויו של דניאלי והודיע שישתף איתו פעולה באופן מלא בתקופת החפיפה

יממה לאחר שמועצת המנהלים של חברת הספנות הישראלית צים קיבל את התפטרותו של דורון גודר מתפקידו כמנכ"ל, מינה הדירקטוריון את רפי דניאלי (57), שכיהן ערב המינוי בתפקיד המשנה למנכ"ל צים. עידן עופר, שביחד עם אביו סמי מחזיק בשליטה בחברה הפרטית באמצעות החברה לישראל , דיווח למועצת המנהלים של חברת הספנות שדורון גודר, המנכ"ל היוצא, תמך במינויו של דניאלי והודיע שישתף איתו פעולה באופן מלא בתקופת החפיפה ביניהם.

עופר, המשמש גם כיו"ר צים, צוטט בהודעה לעיתונות באומרו כי "מינויו של רפי דניאלי הוא טבעי. דניאלי מכיר את צים לפני ולפנים, וצבר ניסיון רב בתפקידים שונים ומגוונים בחברה מזה שנים רבות. בחודשים האחרונים, במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל צים, בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל כספים של החברה, עסק בנושאים המרכזיים שאיתם מתמודדת החברה מול המשבר הכלכלי העולמי, וגילה מנהיגות וכישרון רב".

דניאלי כיהן בתפקידים שונים בצים במשך 31 שנות עבודתו בחברה, וב- 12 השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל הכספים, כשבשלוש השנים האחרונות כיהן, כאמור, בנוסף גם כמשנה למנכ"ל.

רפי דניאלי, תואר ראשון בכלכלה, מרכז בחודשים האחרונים את הדיונים עם המספנות והבנקים לצורך התאמת תוכנית ההצטיידות של החברה למצב השוק, כך לדברי צים. "מינויו של דניאלי מבטיח רציפות ניהולית ואת הובלת שינוי התכנית האסטרטגית של צים והתאמתה למציאות החדשה." ציין עידן עופר.