אין רגע דל במכבי ת"א: דני גוט פוטר מהקבוצה

חצי שנה אחרי שהודיע על הקמתה של מחלקת סקאוטינג בראשות דני גוט, החליט מועדון הכדורסל לסיים את הקשר עמו ; זהו איש הצוות המקצועי הרביעי שהצהובים מפטרים העונה ; דיאור פישר שוחרר מביה"ח

חצי שנה אחרי שהודיעה בגאווה על הקמתה של מחלקת סקאוטינג בראשותו של דני גוט, החליטה מכבי ת"א לסיים את הקשר עמו. אתמול (ב') קיבל גוט הודעה על פיטוריו. מאז השינויים בצוות המקצועי במועדון והגעתם של פיני גרשון ושרון דרוקר, חל פיחות במעמדו של גוט.

ההחלטה לפתוח את מחלקת הסקאוטינג בקיץ היתה כחלק מלקחים של עונות קודמות, והקושי של מכבי להתנהל בשוק השחקנים האירופי. גוט נחשב לאחד המומחים בתחום. בשנה שעברה הוא סייע להפועל חולון להרכיב את הסגל שהוביל אותה באותה עונה לזכייה באליפות, אבל מאוחר יותר עזב לאפס פילזן שם שימש כעוזרו של דייויד בלאט. בנוסף הוא משמש כעוזרו של בלאט בנבחרת רוסיה. עם זאת, מכבי תצטרך למצוא פיתרון לסוגיית הפיצויים מאחר שחוזהו של גוט הוא לארבע שנים, עם אופציה ליציאה אחרי שנתיים.

זו הפעם השנייה שגוט עוזב את מכבי תל אביב. הוא שימש כעוזר מאמן בין 2000 ל-2007, ועם הגעתו של עודד קטש לתפקיד המאמן עזב את הקבוצה.

גוט הוא איש הצוות המקצועי הרביעי שמכבי תל אביב מפטרת העונה, אחרי המאמן אפי בירנבוים ועוזרו רועי חגאי, ומאמן הכושר יורם מנחם.

בתוך כך, ועל רקע פרשת דיאור פישר (ששוחרר היום מבית החולים), הצטרף היום לקבוצה ארון מגי, שעזב את עירוני נהריה. מגי, שיהיה הזר ה-12 שישחק השנה במכבי ת"א, יחתום על חוזה עד סוף העונה.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט