"ועד ה-18" התחייב לגייס ספונסרים בשווי מיליון וחצי דולר למכביה הקרובה

בראש הוועד, שכולל קבוצה של אנשי עסקים ומובילי דעת קהל יהודים בארה"ב, עומד סטיב סובורוף, האיש שהניע את פרוייקט הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס ; גם שחקן הקולנוע האגדי קירק דאגלס יתרום למאמץ יחסי הציבור

קבוצה של אנשי עסקים, בידור ומובילי דעת קהל יהודים, אשר בסיס עסקיהם בדרום קליפורניה שבארה"ב, חברו יחד על מנת ליצור מודעות כלל עולמית ולגייס תמיכה כספית וארגונית חסרת תקדים לטובת משחקי המכביה ה-18 שיתקיימו בקיץ הקרוב.

"ועד ה-18", שבראשו עומד איש העסקים סטיב סובורוף, התחייב להעניק תמיכה כספית של 1.5 מיליון דולר למכביה על-ידי השגת חסויות מסחריות ופעולות שיווק שונות. סובורוף הוא איש עסקים והנשיא לשעבר של חברת Los Angeles Recreation & Parks Commission, והיה האיש שהניע את פרויקט הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס.

בין יתר החברים הבולטים בוועד ה-18 נמצאים גם בני אלג'ם, הבעלים של מלון בוורלי הילטון שייסד את חברת האלקטרוניקה PACKARD BELL; פיל בלייזר, נשיא רשת השידור היהודית אמריקנית JLTV, שתשדר את משחקי המכביה ה-18 לקהל פוטנציאלי של למעלה מ-30 מיליון בתי אב ברחבי ארה"ב; וג'וזף מ. כהן, יו"ר ומנכ"ל של HTN Communications, ספקית שידורי הספורט המובילה בצפון אמריקה, מקים רשת השידור של המדיסון סקוור גארדן, ומשנה למקים רשת השידור של ארה"ב.

רוב חברי ועד ה-18 יגיעו לישראל ביולי הקרוב, לקחת חלק במשחקי המכביה העולמיים ובטקס הפתיחה.

כחלק מהפעילות גוייסו בארה"ב מובילי דעת קהל, בראשם שחקן הקולנוע האגדי קירק דאגלס בן ה-92, אשר תרם את חתימת ידו על חולצה רשמית של המכביה אשר תימכר בעתיד במכירה פומבית.

כל הידיעות והעדכונים הכלכליים על המכביה המתקרבת - אצלך במייל בחינם בהרשמה לניוזלטר והתראות ספורט של גלובס