מספר הרוכשים של ערוץ "האח הגדול VIP" חוצה את התחזיות: 155 אלף צופים רכשו את הערוץ עד כה

מדובר בכ-90 אלף ממנויי HOT וכ-64 אלף מנויי yes ; בשלב זה ההכנסות מהערוץ נאמדות ב-1.4 מיליון שקל - שמתחלקים בין yes ,HOT וקשת ; התוכנית, שעלתה ביום ראשון האחרון, רשמה רייטינג גבוה במיוחד

מספר הרוכשים של ערוץ "האח הגדול VIP" חוצה גם את התחזיות של HOT ו-yes: נכון להבוקר (ה'), רכשו כבר כ-155 אלף מנויי הכבלים והלוויין את ערוץ 20 תמורת 8.90 שקל למשך כל העונה. ל"גלובס" נודע כי מדובר בכ-90 אלף ממנויי HOT וכ-64 אלף מנויי yes.

בשלב זה מדובר בהכנסות של 1.4 מיליון שקל ל-HOT ול-yes כתוצאה ממכירת הערוץ - הכנסות שנחלקות בין הפלטפורמות הרב-ערוציות לבין זכיינית ערוץ 2 קשת, האחראית על "האח הגדול".

במשך 3 הימים הראשונים לעליית התוכנית בערוץ 2, פתחו בכבלים ובלוויין את ערוץ 20 למשך 24 שעות ביממה לכלל לקוחותיהם, וזאת במטרה לנסות ולצרף כמה שיותר מנויים לערוץ. החל מאתמול (ד') הערוץ נפתח רק בשעות ספציפיות, ועד השבוע הבא יופחתו בהדרגה השעות בו הוא יפעל לכלל המנויים (למעט אלה שרכשו אותו). ב-yes הערוץ ייחסם סופית למנויים שלא רכשו אותו כבר ביום ראשון, ואילו ב-HOT הוא ייחסם ביום שלישי.

"האח הגדול VIP", שעלתה ביום ראשון האחרון, רשמה שיעורי צפייה גבוהים במיוחד - גבוהים יותר מכל תוכנית ריאליטי שהושקה בישראל. גם התוכנית השנייה, ששודרה ביום שלישי, רשמה שיעורי רייטינג גבוהים שהסתכמו בכ-33% ממשקי-הבית יהודיים.

בכבלים ובלוויין מעריכים כי עוד אלפי מנויים יצטרפו לשירות עד חסימתו הסופית. יחד עם זאת, הם טוענים כי המאסה הקריטית של הצופים "המכורים" כבר הצטרפה.

שימי תבורי צלם: עודד קרני

יוסי מילשטיין צלם: עודד קרני