מי פנוי לשיחה? Digsby רוצה להקל על חייהם של הגולשים החברותיים

מציעה שירות שמאפשר להתחבר בבת אחת לרשתות חברתיות כגון פייסבוק או מייספייס, תוכנות מסרים מיידיים, כדוגמת מסנג'ר, ושירותי אי-מייל, כגון Gmail או יאהו מייל ; וגם: בעזרת Yawnlog תעקבו אחר הרגלי השינה של החברים שלכם

1 הקלה בתקשורת

לא אחת נתקל הגולש הממוצע בתסכול מקוון: איך שומרים על קשר עם כל החברים ואנשי הקשר שמופיעים בפייסבוק, טוויטר, יאהו מייל ובמסנג'ר? תוכנה חדשה בשם Digsby באה להקל על חייהם של הגולשים החברותיים, והיא מציעה שירות שמאפשר להתחבר בבת אחת לרשתות חברתיות כגון פייסבוק או מייספייס, תוכנות מסרים מיידיים, כדוגמת מסנג'ר, ושירותי אי-מייל, כגון Gmail או יאהו מייל. כל שיחה מתנהלת בלשונית נפרדת, בתוך חלונית צ'אט אחת, ובכל פעם שנכנסת הודעה חדשה באחד מהאתרים אליהם מתממשק השירות, נפתח חלון לכמה שניות. בנוסף, בעלי אתרים יכולים להתקין וידג'ט של התוכנה באתר, ולנהל שיחה עם הגולשים שמבקרים באתר.

2 נדודים מקוונים

סובלים מנדודי שינה או מעוניינים לדעת מהם הרגלי השינה של החברים שלכם? אתר חדש, שהוקם במסגרת מרתון אינטרנטי שנמשך 24 שעות בלבד, מאפשר לכם לעשות בדיוק את זה. Yawnlog מציע למשתמשים רשומים לעקוב אחר שעות השינה שלהם, להזין באתר את החלומות, ולקבל תמונת מצב כוללת על הרגלי השינה שלהם. כמו-כן, מציע האתר לשתף משתמשים אחרים במידע הזה, ואולי אף לפתור חלומות במשותף. על פניו, האתר נראה מיותר למדי, אולם מלבד העובדה שהוא מוכיח כי האינטרנט מאפשר לחלוק עם משתמשים אחרים כל מידע קיים, הוא גם מאפשר לקבל תיעוד אמיתי, שמקל על האבחנה האם אנחנו באמת סובלים מנדודי שינה, ואף לגלות, במידה ועוד משתמשים יירשמו לאתר, האם עובדי יאהו ישנים פחות טוב מעובדי גוגל, לדוגמה.

3 סקנד-לייף לעניים

לכל המשתמשים שאוהבים לגלוש בעולמות וירטואליים, MetaPlace הוא אתר חדש שהושק השבוע בגרסת בטא, ומכוון לקהילת המשתמשים שאינם בקיאים בהכרח ברזי הטכנולוגיה, אך מעוניינים לבנות קהילה וירטואלית עבורם ועבור החברים שלהם. האתר מציע למשתמשים מערכת גרפית דו-ממדית אשר מבוססת על פלאש, לצד כלי יצירה מתוחכמים, שמאפשרים לכל משתמש לבנות עולם בעיצוב אישי או לשחק בעולמות וירטואליים שיצרו משתמשים אחרים. הגולשים יכולים לדרג את העולמות השונים שיצרו הגולשים, ואלו שיזכו לדירוג הגבוה ביותר יופיעו בעמוד הבית. בעתיד, מקווים היזמים, תיווצר סביב העולמות הווירטואליים זירת מסחר שתאפשר גם לייצר הכנסות אמיתיות, ולא רק וירטואליות.

4 לינק חברתי

Clikball הוא תוסף חדש, שמיועד לדפדפן פיירפוקס ולדפדפן החברתי Flock, שמאפשר למשתמשים שמתקינים אותו לחלוק בקלות עם החברים שלהם לינקים לאתרי ווב, בדומה לשירות טוויטר או FriendFeed. בכל פעם שמגלים לינק לאתר או כתבה מעניינת, ניתן ללחוץ על הכפתור ולחלוק אותו עם כל קהילת המשתמשים, כמו גם להוסיף תגובה לצד הלינק המצורף. בדומה לטוויטר, גם השירות הזה, שנמצא כעת בגרסת בטא פתוחה, מאפשר לעקוב אחר משתמשים אחרים, ולקבל התראה בכל פעם שהם בוחרים לשתף את המשתמשים בלינק מעניין שבו נתקלו. אהבתם את זה? אולי תאהבו גם את השירות שנמצא בגרסת אלפא Ginx.