רני רהב על התפטרות יועצי התקשורת של קצב: "הפיאסקו הגדול בתקשורת מאז קום המדינה; לא יעלה על הדעת להשאיר לקוח מתבוסס בדמו באמצע קרקס"

רהב על התפטרות מוטי מורל ורונן צור אחרי מסיבת העיתונאים של הנשיא לשעבר ביום חמישי: "מורל וצור עשו את 'בית הנשיא 2' בקריית-מלאכי, וכשראו שזה לא הולך - השאירו את הגוויה באמצע העיר" ; בסביבת מורל וצור אמרו היום ל"גלובס" כי רהב עשה עבורם עבודת יחסי ציבור נפלאה

"לא יעלה על הדעת להשאיר את הלקוח שלך מתבוסס בדמו באמצע הקרקס הגדול ביותר בקרית מלאכי. אחרי סרט האימה הראשון בירושלים בבית הנשיא, מוטי מורל ורונן צור עשו עכשיו את בית הנשיא 2 בקרית מלאכי, וכשראו שזה לא הולך כמו שצריך השאירו את הגוויה באמצע העיר" - כך אמר הבוקר (א') לגלי צה"ל איש יחסי הציבור רני רהב, שפירסם הבוקר טור ב"ידיעות אחרונות" תחת הכותרת "לא נוטשים פצוע".

"האירוע המצער שקרה בקרית מלאכי קרה בשיתוף פעולה מלא איתם. הם חלק ממסיבת העיתונאים הקטסטרופלית. אנשי תקשורת שמזמינים עיתונאים מכל מדינת ישראל ואומרים שיש אפשרות לשאלות ותשובות - אם הם ידעו מראש שלא תהיה אפשרות לכך, זה חמור מאד. זאת שערוריית המאה, הפיאסקו הגדול ביותר בתקשורת מאז שקמה מדינת ישראל. הם אמרו - נקום ונברח, שניה לפני שהספינה טובעת. ראינו בערוץ 10 שהמסיבה עדיין לא הסתיימה, ובשידור חי ברדיו כבר הודיעו שיועצי התקשורת התפטרו. זאת חרפה תקשורתית. החרפה הגדולה ביותר בתולדות המדינה בענף שהחברה שלי היא החברה הגדולה ביותר בו".

כשנשאל האם דבריו אינם אלא סגירת חשבונות עם מורל וצור, שלטובתם איבד את החברה לישראל כלקוחה, השיב רהב: "כתבתי בטור שאין קשר. זה פאתטי לחשוב ככה".

"יש בישראל אלפי אנשי תקשורת שעושים את עבודתם נאמנה. הכל ביושר וביושרה. אסור לשתוק על המחזה שראינו בקרית מלאכי. כבעל החברה הגדולה במדינה אני לא יכול לעמוד מנגד, לראות את זה קורה ולשתוק.

רהב הוסיף: "רק בזכות דליה איציק ישראל החלימה מהשערורייה הזאת שחוללו השניים האלה. היא השיבה את הכבוד לבית הנשיא".

- איך היית מטפל בזה אחרת?

"לא הייתי מטפל בזה, כי רני רהב לא מטפל בפוליטיקאים ואנשי ציבור ובאישומים פליליים שעומדים נגדם, אבל בראש ובראשונה אני משוכנע שלא הייתי משכנע את קצב לא לעשות שאלות ותשובות. זכותו של הציבור להקשיב לו, אבל חובתו היא להקשיב לשאלות הקשות והכואבות שהעיתונאים היו אמורים לשאול. כאזרחים אנחנו רוצים לשמוע מה יש לו לומר לתושבי המדינה. אני כאזרח לא שמעתי את זה. בראש ובראשונה אני מאשים את מורל וצור בכך שלא שמעתי את זה".

בסביבתם של רונן צור ומוטי מורל אמרו היום ל"גלובס" כי רני רהב עשה עבורם עבודת יחסי ציבור נפלאה. בזכות "זה שהוא עבד עבורינו", נשלחו לרהב זר פרחים וחבילת שוקולד. מורל וצור אף הביעו שעשוע מהעיסוק בתחום על ידי רהב ואין להם ספק כי מה שהניע אותו זו פרשת המעבר של ייצוג החברה לישראל לרשות משרדם.