פסגת הנדל"ן של "גלובס" תעלה דיון מיוחד בנושא "נדל"ן במינימום סיכון ובמינימום מזומן"

בדיון - שייערך בהנחיית דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס", והכתב אריאל רוזנברג - יוצגו מספר אפיקים להשקעה בנדל"ן שמאפשרים ליזמים לגייס מהבית, מהבנק או משוק ההון מינימום של הון כדי לצאת לדרך

משבר האשראי העולמי פוגע קשות ביזמי הנדל"ן, הזקוקים להון משמעותי כדי להקים פרויקטים חדשים. ללא ברז האשראי, רבים מהם מסיימים כעת פרויקטים שבצנרת והם נותרים ללא צבר הזמנות שיבטיח עבודה גם בעתיד הנראה לעין.

בפסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, בשיתוף התאחדות הקבלנים ובנק מזרחי-טפחות, שתיערך ב- 1.4.2009, יתקיים דיון בנושא "נדל"ן במינימום סיכון ובמינימום מזומן".

בדיון שייערך בהנחיית דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס", ואריאל רוזנברג, כתב הנדל"ן של העיתון, יוצגו מספר אפיקים להשקעה בנדל"ן שמאפשרים ליזמים לגייס מהבית, מהבנק או משוק ההון מינימום של הון כדי לצאת לדרך.

בפתח הדיון, מירב אלגר, עמיתת קורת במכון מילקן, תציג מודל למימון תמ"א 38 כפרויקט לאומי; נחשון קוויתי, מנכ"ל קבוצת בסר ומחלוצי קבוצות הרכישה, ינתח את הטרנד הכי חם היום בשוק המגורים; ד"ר אפרת טולקובסקי, מנהלת מכון חיים כצמן גזית גלוב באוניברסיטת תל-אביב, תספר על הניסיון להוציא לדרך פרויקט התחדשות עירונית בלב העיר יפו ועוד.

בדיון ישתתפו גם ארז כהן, יו"ר לשכת השמאים; ראול סרוגו, סגן נשיא ויו"ר אגף יזמות בהתאחדות הקבלנים; וטל תפוחי, מנהל עסקים בגמלא-הראל.

פסגת הנדל"ן של "גלובס" היא גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירים מקהילת הנדל"ן בישראל ומקבלי החלטות ובין אורחים בכירים מהעולם. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, יועלו לדיון המגמות האחרונות בענפי הנדל"ן השונים, הדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה: *5988