הסינים מעלים הילוך ומשיקים דגמים חדשים המיועדים לשוק האירופאי

צ'רי חשפה בסין מותג יוקרה חדש ומכונית סדאן-מנהלים מודרנית ; חברת BYD וחברת JAC חשפו במקביל מיניוואנים מודרניים שיגיעו בעתיד לשוקי הייצוא

[להרשמה לניוזלטר רכב]

חברת צ'רי השיקה שלשום (ד') בסין את מדיניותה האסטרטגית לשנים הקרובות. החברה תפעל מעתה תחת ארבעה שמות מותג שונים. המותג "צ'רי" ימשיך להיות המותג העממי המרכזי של החברה; המותג "RELY" ירכז את כלי הרכב העירוניים ואת כלי הרכב החשמליים העתידיים של החברה; המותג "KARRY" ירכז את פעילות כלי הרכב המסחריים של החברה ובפסגת ההיצע יוצב מותג יוקרה חדש העונה לשם "RIICH" והוא צפוי להוביל בשנים הקרובות את הייצוא של החברה לאירופה.

המותג היוקרתי הופרד מהמותג המרכזי "צ'רי" בדומה להפרדה של בין המותגים "פולקסווגן" ו"אאודי", והוא כולל עיצוב שונה של המכוניות, דגמים ייחודיים לו ורמת גימור ואבזור גבוהה הרבה יותר. מותג היוקרה יכלול בשלב הראשון שישה דגמים שונים, כולל מכוניות מנהלים גדולות, מיניוואן, מכונית קופה ורכבי כביש שטח. בשלב הראשון השיקה אתמול החברה תחת שם המותג החדש את מכונית המנהלים "B6" (בתמונות), שצפויה להתמודד בשווקי הייצוא מול ה-MG550 אותה הציגה השבוע SAIC בישראל.

jac-bmpv

החברה מתכוונת לבצע הפרדה בין המותגים ומערך המכירות שלהם בדומה להפרדה בין מותגי פולקסווגן. עדיין לא ברור כיצד תשפיע המדיניות החדשה על זיכיונות השיווק של צ'רי ברחבי העולם. יצוין כי "החברה לישראל" אמורה לשתף פעולה עם צ'רי בפיתוח ושיווק מותג היוקרה שלה ברחבי העולם ובישראל.

chery-riich צ'רי

במקביל חשפה אתמול "BYD" הסינית, המיוצגת בישראל על ידי אי.די.בי, מיניוואן מודרני לשבעה נוסעים המכונה "M6". אורכו של הרכב 4.8 מ' ורוחבו 1.8 מ' ובניגוד לרוב דגמי החברה הוא אינו מיועד להיות חשמלי או היברידי אלא יצויד במנוע מקובל. גם יצרנית הרכב הסינית "JAC" חשפה אתמול מיניוואן מודרני עם השפעה אירופאית בולטת על עיצובו. הרכב, עם שבעה מקומות ישיבה, מבוסס על המשפחתית של החברה ומיועד להתחרות בדגמים דוגמת מאזדה 6. ככל הידוע JAC מיוצגת בארץ על ידי חברת "מאיר".

BYD