שבוע שני ברציפות: פלאפון מובילה את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: 6 מתוך 10 הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע הן פרסומות הנכללות ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי מובילה את רשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, שבוע שני ברציפות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים השבוע על 10.7% - נמוך במעט מממוצע הזכירות החצי שנתי העומד כעת על 12.2%. שיעורי האהדה של הפרסומת עומדים על 17.7% - נמוך מהממוצע החצי-שנתי העומד כעת על 25%. גם השבוע, הפרסומת לפלאפון היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה זמן מדיה - השבוע הושקעו כ-1.4 מיליון ד' במחירי מחירון.

הפרסומת לשטראוס באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ממוקמת השבוע במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות - זאת למרות שהפרסומת כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.

לדברי מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, כאשר פרסומת אהובה ופופולרית כמו הפרסומת של שטראוס משודרת במשך תקופה ממושכת, רמת המודעות של הציבור לפרסומת הופכת לעמוקה יותר ונשארת לאורך זמן. לכן אנו עדים לעיתים לתופעה של זכירת הפרסומת למרות שהיא כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.

השבוע, 6 מתוך 10 הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע (פלאפון, סלקום, קסטרו, מגה-בול, חומוס אחלה ופועלים אקספרס) הן פרסומות אשר נכללות ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע כמעט זהה לשבוע שעבר (227 לעומת 226), ואילו בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עליה קלה בלבד, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-36.6 מיליון דולר, לעומת כ-35.9 מיליון בשבוע שעבר.