"טקס האוסקר" למצוינות בענף הבנייה ייערך ב"פסגת הנדל"ן" של "גלובס"

בטקס ייבחרו פרויקטים מצטיינים בקטגוריות השונות של ענף הבנייה והתשתית ; נשיא התאחדות הקבלנים, נסים בובליל: "בימים אלה של משבר כלכלי יש חשיבות רבה בהדגשת תרומתם של הקבלנים לפיתוח ובניית הארץ"

במסגרת "פסגת הנדל"ן" - ועידת הנדל"ן השנתית של "גלובס" והתאחדות הקבלנים - ייערך טקס "מצוינות בבנייה 2008", אשר במסגרתו ייבחרו פרויקטים מצטיינים בקטגוריות השונות של ענף הבנייה והתשתית.

נשיא התאחדות הקבלנים, נסים בובליל, מציין כי התאחדות הקבלנים יזמה את פרויקט המצוינות בבנייה ביחד עם הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, על מנת לחשוף את ההישגים האדירים של ענף הבנייה והתשתית בישראל בכל הקשור לאיכות הבנייה.

לדבריו, בימים אלה של משבר עולמי שהולך ונותן את אותותיו בישראל, יש חשיבות רבה בהדגשת תרומתם של הקבלנים בישראל לפיתוח ובניית הארץ.

"התפקיד שלנו כהתאחדות הקבלנים הוא להעלות על נס את הפרויקטים היפים שבונים קבלני הארץ, על מנת להדגיש את תרומתם לכלכלה ולחברה בישראל ולעודד קבלנים נוספים למצוינות בבנייה ולהשתתפות בפרויקט בשנים הבאות", אמר בובליל.

תחילתו של הפרויקט באוגוסט 2008, אז פנתה התאחדות הקבלנים אל חברי ההתאחדות בבקשה להציע פרויקטים שבנייתם הסתיימה בין השנים 2008-2006 - כמועמדים לתחרות בהתאם לקטגוריות שנקבעו.

בהתאחדות הוקמה ועדת היגוי למצוינות בבנייה, אותה ריכז אינג' נתן חילו. הוועדה הקימה ועדת שיפוט בראשות רוני בריק, סגן נשיא התאחדות הקבלנים, שכללה נציגים של משרד השיכון, המשרד להגנת הסביבה, המכון הלאומי לחקר הבנייה בטכניון, עמותת האדריכלים, איגוד המהנדסים, מכון התקנים, מרכז השלטון המקומי, אגודת השמאים, אגודת המתווכים ועוד.

בין החודשים נובמבר 2008 ועד ינואר 2009 נמשך הליך השיפוט שכלל סיורים של השופטים בכל הפרויקטים. הפרויקטים נבחנו בקריטריונים של איכות בנייה, תכנון פונקציונלי, תכנון וביצוע מודעים לסביבה והתרשמות כללית מהפרויקט.

פסגת הנדל"ן של "גלובס" היא גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירים מקהילת הנדל"ן בישראל ומקבלי החלטות ובין אורחים בכירים מהעולם. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, ויועלו לדיון המגמות האחרונות בענפי הנדל"ן השונים והדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה: *5988