חטיבת הבנקאות הפרטית של HSBC תקיים בשבוע הבא בישראל את המפגש של HSBC GLOBAL FORUM

מדובר במפגש ראשון של הפורום הגלובלי של חטיבת הבנקאות הפרטית ; קיום הפורום נועד, בין השאר, להדק את הקשר בין חטיבת הבנקאות הפרטית שמרכזה בניו יורק עם קהילת העסקים המקומית

חטיבת הבנקאות הפרטית של HSBC תקיים בשבוע הבא בישראל את המפגש של HSBC GLOBAL FORUM. מדובר במפגש ראשון של הפורום הגלובלי של חטיבת הבנקאות הפרטית. קיום הפורום נועד, בין השאר, להדק את הקשר בין חטיבת הבנקאות הפרטית שמרכזה בניו יורק עם קהילת העסקים המקומית.

המפגש יתקיים ב 31 במרץ, במעמד דייוד בלום, אסטרטג המטבעות הראשי של HSBC, אשר יציג את משנתו בנושא המגמות הכלכליות העכשוויות בארה"ב ובעולם והשפעותיה על המסחר במטבעות, מרלון יאנג, מנכ"ל חטיבת הבנקאות הפרטית ב HSBC ארה"ב ויהודה לוי, מנכ"ל HSBC ישראל אשר יארח את הפורום.

במסגרת הפורום, ייחשף לראשונה ללקוחות ישראליים המיתוג הפרסומי החדש של חטיבת הבנקאות הפרטית “The world’s private bank” והסיסמא "We connect your wealth to the world" . הסיסמא מבטאת את חזון הבנקאות הפרטית של HSBC המציע סביבת בנקאות גלובלית, השואפת לפתח הזדמנויות בינלאומיות ללקוחותיו, ומציעה מגוון מוצרים ומכשירים פיננסיים ארוכי טווח.

מרלון יאנג, מנכ"ל חטיבת הבנקאות הפרטית ב-HSBC ארה"ב, מציין כי קיום ה-GLOBAL FORUM בישראל מבטא את הערכה של HSBC לכלכלת ישראל שהוכיחה את חסינותה ויציבותה הפיננסית גם בתקופה זו בה שווקים גלובליים נמצאים במצב של חוסר יציבות.