משאיר נעליים גדולות

יהיה היורש של ויגודמן אשר יהא, שטראוס כקבוצה עתידה לעבור טלטלה בשל פרישתו

בשנים האחרונות הפך ארז ויגודמן לשם היותר מזוהה עם קבוצת שטראוס. יהיה היורש אשר יהא, ויגודמן משאיר אחריו נעליים גדולות במיוחד ושטראוס כקבוצה עתידה לעבור טלטלה. גם העובדה שויגודמן יסיים את תפקידו בתוך המשבר הכלכלי העולמי, בוודאי שאינה משחקת לטובת העניין. שטראוס, שחקנית הפועלת בארה"ב, במזרח ומרכז אירופה, בברזיל ובמדינות ברית המועצות לשעבר, אינה חסינה מהמשבר. מחליפו של ויגודמן ייבחן, בין היתר, ביכולת להתמודד עם המצב הכלכלי בהצלחה וכעומק המשבר - עומק ההצלחה או חלילה הכישלון.

ויגודמן הגיע לשטראוס לאחר ששימש כרואה חשבון וכיועץ ללקוחות עסקיים. מדובר באיש חכם ומוכשר במיוחד, שקיבל את הבמה ובמבחן התוצאות שיחק את המשחק של חייו.

ב-8 השנים שבהן הוא כיהן כנשיא ומנכ"ל הקבוצה, הוא הוביל אותה ממקום של שחקנית ישראלית הפועלת באופן מצומצם, הפסדי ובלתי ממותג בשוק הבינלאומי, לשחקנית ממותגת ומשמעותית בחו"ל שהפוטנציאל עוד לפניה. הצלחתו של ויגודמן גם סייעה ליו"ר קבוצת שטראוס, עופרה שטראוס, לבסס את מעמדה.

עופרה מצדה אומרת היום כי "לכל מנהל בקבוצה יש מקום לחשוף את האישיות שלו, אני מאמינה בזה". ואכן, היא נתנה לויגודמן חופש פעולה מלא. ויגודמן היה מנכ"ל דומיננטי והחופש המלא הזה עשוי כעת להותיר בקבוצה חלל שהמחליף יתקשה למלא ועופרה מן הסתם תצטרך לקחת צד פעיל יותר.