לא נמאס ממנחם בן: "האח הגדול VIP" ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג עם 32.6%

משחק הכדורגל בין נבחרת ישראל לנבחרת יוון רשם רייטינג ממוצע של 27.3% - הגבוה ביותר עד כה למשחקי מוקדמות המונדיאל ; רשת שולטת השבוע בטבלה עם 5 תוכניות - לעומת 3 של קשת ו-2 של חדשות ערוץ 2

"האח הגדול VIP", תוכנית הריאליטי הפופולרית של זכיינית ערוץ 2 קשת, ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג השבועית עם רייטינג ממוצע של 32.6% בקרב משקי-בית יהודיים ו-801 אלף צופים פרטיים בתוכנית ההדחה של יום שלישי, ורייטינג ממוצע של 32% ו-753 אלף צופים פרטיים בתוכנית של יום ראשון.

עם זאת, יש לציין את משחק הכדורגל ששודר אמש (שבת) בין נבחרת ישראל לבין נבחרת יוון, שרשם רייטינג ממוצע של 27.3% - הגבוה ביותר שנרשם למשחקי מוקדמות המונדיאל ששודרו עד כה.

במקום הרביעי בדירוג השבועי נמצאת "המרוץ למיליון" של רשת ששודרה ביום חמישי האחרון, ורשמה רייטינג ממוצע של 24.7% בקרב משקי-בית יהודיים ו-589 אלף צופים פרטיים. במקום החמישי מדורגת "צחוק מהעבודה", גם היא של רשת, עם רייטינג ממוצע של 22%.

רשת, שהצליחה להכניס לטבלה השבועית את כל העוגנים המרכזיים שלה, שולטת השבוע בטבלה עם 5 תוכניות - זאת לעומת 3 תוכניות של קשת ו-2 תוכניות של חברת החדשות של ערוץ 2.

לעומת זאת, גם השבוע רושמת "הישרדות" של ערוץ 10 ירידה ברייטינג. ביום רביעי האחרון הסתכם הרייטינג של התוכנית ב-17.7% בלבד בקרב משקי-בית יהודיים, ואמש עמד הרייטינג של התוכנית על 15.8% בלבד.

במקום השישי בטבלה השבועית מדורגת מהדורת החדשות של ערוץ 2, שרשמה רייטינג ממוצע של 21.7%; ואילו במקום השביעי מדורגת "כלבוטק" של רשת, שרשמה רייטינג ממוצע של % 19.9. "עובדה" של קשת, שדורגה במקום השמיני, רשמה השבוע רייטינג ממוצע של 19.5%.