הפרסומות הזכורות והאהובות: פלאפון ואדלר-חומסקי נשארים בצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות ; הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר

הפרסומת לפלאפון באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מובילה את רשימת הפרסומות הזכורות והאהובות שבוע שלישי ברציפות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים השבוע על 17.3%, שיעורים הגבוהים בכ-40% מממוצע הזכירות החצי-שנתי. גם שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ועומדים על 19.3%.

הפרסומת של בזק, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, זוכה השבוע בשיעורי זכירה ואהדה גבוהים השבוע. שיעורים אלה מזכים את בזק במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת גדלו ביחס לשבוע שעבר על רקע גידול במספר המופעים של הפרסומת: 8 בשבוע שעבר לעומת 117 השבוע (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי הפרסומת של בזק היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, כאשר סך ההשקעה התקציבית עבור פרסומת זו עומד על כ-1.4 מיליון דולר.

הפרסומת לחיתולי האגיס באמצעות מקאן-אריקסון זוכה להיכנס השבוע למקום השני ברשימת האהובות עם שיעורי אהדה העומדים על 13.8%. הישגי הפרסומת לחיתולים של האגיס מרשימים במיוחד משום שמדובר בפרסומת אשר נכנסת לרשימת הפרסומות הזכורות והאהובות כבר לאחר השבוע הראשון לשידורה. ד"ר רינה דגני מציינת כי הציבור נחשף לפרסומת כשהיא שודרה לראשונה רק בשבוע האחרון ולכן לא הספיקה להיקלט בתודעת הצופים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי השבוע חלה עליה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ביחס לשבוע שעבר (239 לעומת 227). סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים עומד על כ-38.2 מיליון דולר לעומת כ-36.6 מיליון בשבוע שעבר.