קואליסיסטמס מרחיבה את פעילותה במזרח: דיווחה על עסקה בהיקף של מיליון דולר

קואליסיסטמס, שמפתחת תוכנה לבדיקות חומרה ומערכות משובצות (Embedded), גייסה עד היום כ-12 מיליון דולר ; בחודשים האחרונים יצאה לגייס 15 מיליון דולר, אבל הטלטלה בשווקים שינתה את התוכנית והגיוס נחתך בחצי

חברת QualiSystems מרחיבה את פעילותה במזרח. החברה חתמה על עסקה בהיקף של כמיליון דולר לשנה הקרובה עם מפיץ מסין, שכבר שילם על הסחורה לתקופה זו. בשנה הבאה היקף העסקה עשוי לעלות ל-1.8 מיליון דולר.

המפיץ חתם על העסקה בעקבות התעניינות במוצרי החברה מצד ענקיות אלקטרוניקה כמו סוני, אולימפוס, יוקוגאווה והיטאצ'י. העסקה חלה על המדינות סין, יפן וטייוואן. לחברה מערך מפיצים במספר מדינות נוספות במזרח, בהן קוריאה, אוסטרליה והודו.

קואליסיסטמס, שמפתחת תוכנה לבדיקות חומרה ומערכות משובצות (Embedded), גייסה עד היום כ-12 מיליון דולר. אריה פינגולד, יזם סדרתי וממקימי מרקורי, הוא נשיא החברה.

בחודשים האחרונים יצאה החברה לגייס 15 מיליון דולר, אבל הטלטלה בשווקים שינתה את התוכנית.

לדברי המנכ"ל, ליאור קוריאט, "בגלל המשבר, צמצמנו את העלויות ובהתאם ירד הצורך לגיוס למחצית ממה שתכננו - ל-7.5 מיליון דולר. חצי מההון כבר גויס וכשנגייס את כל הסכום, זה ייתן לנו אוויר הדרוש לשנה וחצי עד שנתיים".

לדבריו, מוצר החברה חוסך כסף ללקוחות. "הראיה לכך היא שלמרות שהם היו מושפעים מהמשבר, מחצית מהיקף העסקאות שלנו מגיעה מלקוחות חוזרים".

לדברי קוריאט, החברה נמצאת גם במו"מ לעסקאות OEM בארה"ב בהיקף של מיליוני דולרים. הוא מקווה שקואליסיסטמס תחתום על עסקאות אלו עוד ברבעון הנוכחי.