כזו עוד לא היתה: סוזן בויל, מובטלת סקוטית בת 47, כובשת את העולם עם קול נפלא ומעל 50 מיליון צפיות ברשת

בויל הפכה למפורסמת בן-לילה בזכות תוכנית גילוי הכישרונות "Britain's Got Talent" ; הקליפ של בויל ב-YouTube רשם יותר צפיות מזריקת הנעליים על בוש בעיראק (32 מיליון) ומנאום הניצחון של אובמה (19 מיליון)

תכירו את הטאלנטית החדשה של הרשת: שמה סוזן בויל, היא בריטית מובטלת בת 47. היא אף פעם לא חשבה שתהיה כוכבת, ובכל זאת הפכה בן-לילה למפורסמת בזכות התוכנית Britain's Got Talent, שדומה ל"דבר הגדול הבא" - תוכנית גילוי הכישרונות הבריטית ששודרה בשבת שעברה.

כאשר עלתה בויל לבמה לראשונה וביקשה לשיר את I dreamed a dream מתוך "עלובי החיים", זכתה לתגובות מזלזלות של הקהל והשופטים, גם בשל גילה המבוגר יחסית לשאר המתמודדים. ברגע שהיא החלה לשיר - היחס אל מתנדבת הצדקה הבריטית השתנה מהקצה אל הקצה, בשל יכולות השירה המרשימות שלה.

אתר האינטרנט של ITV, רשת השידור של התוכנית, הוצף במאות אלפי אנשים שביקשו לראות את הסרטון. גם ב-YouTube, אתר שיתוף קובצי הווידיאו אליו הועלו מספר רב של גרסאות לסרטון, מיליוני אנשים כבר הספיקו לצפות ביכולות הווקליות של בויל, ובאתר המיקרו-בלוגינג טוויטר היא הפכה לאחד מחמשת הנושאים המדוברים ביותר בשבוע האחרון.

עכשיו, הזמרת המדהימה הזו, שגדלה בכפר נידח בסקוטלנד, שנראית מבוגרת בהרבה מגילה, שטוענת כי התנשקה מימיה - נוגעת ב-50 מיליון צפיות (!) באתר YouTube. בן לילה, היא כוכבת ענקית וכלל לא ברור איך תתמודד עם התהילה והפרסום האדירים, הכמעט מפלצתיים, שצנחו עליה.

לקליפ של בויל יש כבר יותר מ-48 מיליון צפיות בכמה ימים בודדים, מה שמציב אותו בצמרת קטעי הווידיאו הנצפים ביותר בהיסטוריה של הרשת, לפני זריקת הנעליים על הנשיא בוש בעיראקן (32 מיליון) והרבה מעל לנאום הניצחון של אובמה (19 מיליון).

הקליפ הנצפה ביותר בהיסטוריה, "האבולוציה של הריקוד", גרף עד כה 117 מיליון צפיות, אולם הקליפ של בויל מתקדם בקצב מסחרר, שבהחלט מאיים גם על המקום הראשון.