עיתון "אל-חיאת" הלונדוני: "רשת הריגול הישראלית חדרה לחיזבאללה"

העיתון מדווח כי חברי רשת הריגול "הישראלית" הצליחו לחדור גם לשורות חיזבאללה ; על פי הדיווח, אנשי כוחות הביטחון הלבנונים נפגשו עם בכיר בחיזבאללה ומסרו לו פרטים שעלו מחקירתו של החשוד בריגול, קצין לשעבר בצבא לבנון

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

פרטים חדשים על רשת הריגול הישראלית, לכאורה, שנחשפה בסוף השבוע בלבנון: העיתון הלונדוני "אל-חיאת" מדווח כי חברי רשת הריגול הצליחו לחדור גם לשורות חיזבאללה.

על פי הדיווח, לאחר חשיפת הרשת נפגש בכיר בכוחות הביטחון הלבנוניים עם בכיר בחיזבאללה, השיח' וופיק ספא, ועידכן אותו על הפירצה החמורה שנתגלתה בשורות הארגון.

בעקבות זאת, החל חיזבאללה לנקוט צעדי ביטחון חמורים כדי למנוע חדירות נוספות לשורות הארגון שנחשב עד כה לממודר מאוד - ועכשיו אולי נפרץ. בארגון חושדים, מן הסתם, כי החולייה שנחשפה או אולי חוליית נוספות שעדיין פועלות, הן שסייעו בהעברת המידע שחשף את פעילות הארגון בסיני מה שהוביל למעצר עשרות מפעילי חיזבאללה על ידי כוחות הביטחון המצריים.

השבוע פורסם בעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" כי בראש החולייה שריגלה, כביכול, עבור ישראל, עמד קצין בכיר בדרגת תת-אלוף בצבא הלבנוני, שהודה בריגול עבור ישראל במשך עשר שנים. הקצין, ששמו לפי העיתונות הלבנונית אדיב אל-עלם, הודה שהעביר מידע לישראל אך הכחיש שנטל חלק בפעילות מבצעית לטובת "האויב הציוני".

על פי הדיווחים בלבנון, אל-עלם עבר קורסים בישראל, וברשותו נמצאו מצלמה וגם מכשיר רדיו שנראה רגיל, אך למעשה מיועד לתקשורת חשאית עם "מפעיליו בישראל".