אחרי המצות בשקל - מחסני כמעט חינם ורמי לוי מציעים מבצע דומה על קבב וחומוס

רמי לוי מציע חומוס וקבב בשקל, וכמעט חינם מציעה המבורגר וקבב ב-50 אגורות ; רמי לוי: "אם בחודש רגיל מוכרים כ-30 אלף יחידות חומוס, ב-3 ימי המבצע נמכור 80 אלף" ; כמעט חינם: תוך 6 ימים נמכרו 200 אלף יחידות

אחרי שמבצעי המצות בשקל או שניים כבשו את המדפים, יוצאות רשתות השיווק בטריגר נוסף למשיכת לקוחות לקניות חג העצמאות.

רשת מחסני כמעט חינם, שבבעלות האחים עדי ורני צים, הודיעה כי תשקיע 2 מיליון שקל במכירת המבורגר וקבב ברשת במחיר של 50 אגורות בלבד. ההטבה מותנית ברכישה ברשת אך אינה מותנית בסכום רכישה מסוים.

לדברי רשת מחסני כמעט חינם, בתוך 6 ימים נמכרו ברשת 200 אלף יחידות של שני המוצרים יחד. לדברי הרשת, בכוונתה לאפשר מכירה של 100 אלף יחידות נוספות.

במקביל, רשת רמי לוי שיווק השקמה מציעה חומוס וקבב בשקל. המבצע אינו מותנה בקנייה אך מוגבל למימוש אחד לקנייה.

לדברי רמי לוי, בעל השליטה ברשת, "אם בחודש רגיל מוכרים כ-30 אלף יחידות חומוס ברשת, ב-3 ימי המבצע נמכור 80 אלף יחידות".

רשת מחסני כמעט חינם, המונה 18 סניפים ונמצאת בהתפתחות מואצת, עתידה לפתוח בשנה הקרובה עוד כ-15 סניפים. רשת רמי לוי שיווק השקמה מונה 15 סניפים, ובעוד כשבועיים היא עתידה לפתוח סניף נוסף בנשר בחיפה.