יבואנית המחשבים של טושיבה יוצאת במבצע חסין מיתון: תיתן החזר כספי ללקוחות שפוטרו מעבודתם

בחברה מרחיבים את המבצע שהיה עד עכשיו ובו ניתנת אחריות מקיפה לכל מקרה של נזק או גניבה ; מהחברה נמסר ל"גלובס" כי רק לקוחה אחת פנתה בתלונה שהמחשב שלה נגנב וקיבלו תמורתו מחשב חלופי

חברת מפעיל, המשווקת בישראל את המחשבים הניידים של טושיבה בישראל מאריכה ומרחיבה את מבצע "No Matter What Guarantee". למבצע המקורי שכלל אחריות כוללת בכל מקרה של גניבה או נזק הוסיפה החברה סעיף נוסף המתאים לימי המיתון הנוכחיים, החברה מציעה החזר כספי מלא ללקוח שרכש מחשב נייד ומעוניין להחזירו בגלל שפוטר מעבודתו.

לקוחות שירכשו הרוכשים מחשב נייד יוכלו לפי תנאי המבצע לבקש החזר במידה והם מאבדים את מקום עבודתם באופן בלתי צפוי בשנה הראשונה שלאחר הרכישה, כאשר כחלק מהעסקה מאפשרת להם טושיבה גם לשמור על הדגם שנרכש.

בחברת מפעיל אמרו ל"גלובס" כי בניגוד לחששות ממקרים של ניצול המבצע על ידי לקוחות החברה, במשך המבצע עד עכשיו, נרשמה רק לקוחה אחת שנגנב לה המחשב שרכשה ודרשה תמורתו לפי תנאי האחריות מחשב חלופי.

במקרה שלקוח פוטר מעבודתו וברצונו להחזיר את המחשב יידרש הלקוח להציג הצהרה בכתב מהמעביד האחרון שלו, עם חותמת וחתימה, שבתאריך רכישת המחשב, היה מועסק במשך תקופה של 6 חודשים לפחות.עוד יידרש הלקוח להמציא אישורים על כך שהוא פוטר.