רדוויז'ן חזרה לרווחיות ועברה את צפי האנליסטים: הרווח הנקי הסתכם ב-600 אלף דולר

בשורה העליונה הציגה החברה ירידה של 6.7% בהכנסות ל-18.3 מיליון דולר ; התחזיות לרבעון השני: רווח נקי של 1.5 מיליון דולר והכנסות של 19.5 מיליון דולר

חברת ציוד התקשורת רדויז'ן דיווחה היום, לראשונה מזה 4 רבעונים, על חזרה לרווחיות על בסיס Non-GAAP. הרווח הנקי הסתכם ב-600 אלף דולר, או 3 סנט למניה בדילול מלא. בכך עברה החברה הן את ממוצע תחזיות האנליסטים בוול סטריט, שצפו רווח של 2 סנט למניה, והן את התחזיות שלה עצמה.

בנוסף, ממשיכה החברה לדווח על צמצום בהפסד הנקי על בסיס GAAP, וצופה לחזור לרווחיות תפעולית וברווח הנקי על בסיס GAAP כבר ברבעון השני של 2009. ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-800 אלף דולר, או 4 סנט למניה בדילול מלא.

בשורה העליונה הציגה החברה הכנסות של 18.3 מיליון דולר - ירידה של 6.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הכנסות חטיבת NBU הסתכמו בסך של 13.6 מיליון דולר, והכנסות חטיבת TBU הגיעו ל-4.7 מיליון דולר.

נכון לסוף הרבעון הראשון, בקופת החברה 117.7 מיליון דולר, המהווים כ-6.01 דולר למניה.

אשר לתחזית לרבעון השני של 2009, החברה צופה חזרה לרווחיות על בסיס GAAP ורווח נקי של 300 מיליון דולר, או סנט אחד למניה בדילול מלא. על בסיס Non-GAAP צופה החברה רווח נקי של 1.5 מיליון דולר, או 7 סנט למניה בדילול מלא. צפי ההכנסות של החברה עומד על 19.5 מיליון דולר.

בועז רביב, מנכ"ל רדויז'ן, אמר: "אנו שמחים לדווח היום כי השגנו את מטרתנו לחזור לרווחיות על בסיס Non-GAAP ברבעון הראשון של 2009. השיפור ברווחיות התאפשר הודות לצעדים שהנהלת החברה נקטה - ביניהם קיצוץ בהוצאות התפעול והשקעות מואצות שביצענו במהלך 2008, שמטרתן לקדם את הטכנולוגיה שלנו, ולהרחיב ולהעמיק את שיתופי הפעולה, אשר הניבו תוצאות משמעותיות".

רביב הוסיף: "למרות הסביבה הנוכחית המאתגרת, אנו מאמינים שהמשך יישום האסטרטגיה שלנו יאפשר לנו להתקדם בתוכניתנו להגדלת הרווחיות. שלב חשוב נוסף הוא לחזור לרווחיות תפעולית, שאותה אנו מצפים להשיג כבר ברבעון השני, חזרה לרווחיות שתהיה מלווה בגידול עקבי בהכנסות. במקביל, אנו מתכננים להמשיך ולקדם את מעמדה של רדויז'ן בשוק באמצעות מובילות טכנולוגית, יתרון העלות/תועלת של מוצרינו והחוזק של השותפויות שלנו".