מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להוסיף 20 אלף מושבים לאולד טראפורד

לפי התוכנית, תגדיל אלופת אנגליה את האצטדיון שלה ל-95 אלף מקומות בעלות של כ-100 מיליון ליש"ט, מה שיהפוך אותו למגרש הגדול באי הבריטי ; בעונה האחרונה הכניסה יונייטד 101.5 מיליון ליש"ט ממשחקי הבית שלה

מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להגדיל את אצטדיונה הביתי, אולד טראפורד. כך מפרסמת התקשורת האנגלית. לפי מנהל הנכסים של הקבוצה, ג'ורג' ג'ונסטון, התוכנית הסופית מתגבשת בימים אלו. במגרש של מוליכת הפרמיירליג שהעפילה בשבוע שעבר לגמר ליגת האלופות יש כיום 76 אלף מקומות, ולפי התוכנית הנרקמת, ישקיע המועדון כ-100 מיליון ליש"ט בהרחבתו לעד כדי 95 אלף מקומות.

אם התוכנית תצא לפועל, יהפוך אולד טראפורד לאצטדיון הכדורגל הגדול ביותר באנגליה, ויעקוף בפרמטר זה את וומבלי, שמכיל כ-90 אלף מקומות (וגם לשני בגודלו באירופה אחרי הקאמפ נואו של ברצלונה, שמכיל מעל 98 אלף מקומות). יונייטד גם תפתח מרחק גדול מהיריבות העיקריות שלה - באנפילד של ליברפול יש רק כ-45 אלף מקומות, בסטמפורד ברידג' של צ'לסי כ-40 אלף וב"אמירייטס" של ארסנל כ-60 אלף מקומות. יונייטד הגדילה את אולד טראפורד בפעם האחרונה בעונת 2005/06 - אז ב-8,000 מקומות.

כמובן שלהגדלת אולד טראפורד יש משמעות פיננסית אדירה מבחינת יונייטד. בעונה הקודמת הכניסה הקבוצה 101.5 מיליון ליש"ט ממכירת כרטיסים, מנויים, מזון ומרצ'נדייז במשחקי הבית שלה. לפי פירמת רואי החשבון דלויט, מדובר בהכנסה הגבוהה ביותר בעולם לקבוצת כדורגל מימי משחק.