ציון בלס מונה למנכ"ל שטראוס ישראל במקום גדי לסין

בלס, מנכ"ל חטיבת המכירות של שטראוס ישראל, יחליף בתפקיד את לסין שמונה למנכ"ל הקבוצה כולה במקום ארז ויגודמן - שצפוי להתמנות לדירקטור בטבע

מנכ"ל חטיבת המכירות של שטראוס ישראל, ציון בלס, מונה לתפקיד מנכ"ל שטראוס ישראל. כך מסרה הבוקר (ב') קבוצת שטראוס . בלס יחליף בתפקידו את גדי לסין שמונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת שטראוס במקומו של ארז ויגודמן, שהחליט לסיים את תפקידו בקבוצה וצפוי להתמנות לדירקטור בטבע.

בלס, בן 44, הוא בוגר B.S.C בהנדסת תעשיה וניהול בטכניון שבחיפה. ב-15 השנים האחרונות שימש בלס במגוון תפקידי ניהול בכירים בתחומי התפעול ,הלוגיסטיקה וניהול המכירות בקבוצת שטראוס .

ב-3 השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל חטיבת המכירות בשטראוס ישראל, המונה כ-2000 עובדים ואחראית למחזור של 3.2 מיליארד שקל. בעברו כיהן כמנהל התפעול של מחלבת שטראוס והיה שותף בצוות הקמת המחלבה החדשה באחיהוד בסוף שנות ה-90. לאחר מכן שימש כסמנכ"ל התפעול של שטראוס מזון טרי, וקיבל אחריות כוללת על כל מפעלי שטראוס.

בלס תפוי להיכנס לתפקידו החדש ב-15 ליוני 2009. לסין יחל את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה ב-1 ליולי 2009.

לסין אמר היום: "אני משוכנע כי השילוב בין היכולות האסטרטגיות של בלס, יכולות הביצוע הגבוהות, היכולות הבינאישיות וכישורי המנהיגות שלו, יאפשרו לו להצליח מאוד גם במימוש אתגרי שטראוס ישראל בשנים הבאות".

שטראוסשטראוס