הבאזז שווה כסף: שווי החשיפה התקשורתית של "האח הגדול VIP" - כ-1.2 מיליון שקל

כך עולה מדירוג שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה התקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל ■ במקום השני דורגה "כוכב נולד" ובמקום השלישי "הישרדות"

הבאזז לא בא לידי ביטוי רק ברייטינג: שווי החשיפה התקשורתית של "האח הגדול VIP" במהלך חודש אפריל במונחים כספיים עומד על כ-1.2 מיליון שקל - כך עולה מדירוג שערכה חברת ''יפעת מחקרי מדיה'' לחשיפה תקשורתית של תוכניות הטלוויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של חודש אפריל.

במקום השני בדירוג מופיעה "כוכב נולד", גם היא של זכיינית ערוץ 2 קשת, שעונתה השביעית תעלה בקרוב לאוויר, עם חשיפה בשווי כספי של כ-530 אלף שקל. במקום השלישי ממוקמת "הישרדות" של ערוץ 10 עם חשיפה בשווי כספי של כ-491 אלף שקל.

במקום הרביעי מבחינת החשיפה התקשורתית (ועלותה הכספית של חשיפה זו) נמצאת "המרוץ למיליון" של רשת עם חשיפה בשווי כספי של כ-379 אלף שקל במהלך חודש אפריל, ובמקום החמישי "הנרגנות" של yes דוקו עם חשיפה בשווי כספי של כ-200 אלף שקל.

נתי יעקובי, מנכ''ל ''יפעת מחקרי מדיה'', מציין כי ''האח הגדול VIP'' של קשת ממשיכה להוביל את רשימת התוכניות הבולטות בתקשורת, וכי התוכנית בלטה עקב פרק הגמר שהקנה לזכיינית כ-5 מיליון שקל לפי הערכות העיתונים. התוכנית הביאה חשיפה גבוהה לאתר מאקו של קשת וניצחה בטבלאות הרייטינג.

לדבריו, "במקום השני ממוקמת כאמור 'כוכב נולד', שמחממת מנועים לקראת העונה השביעית. התוכנית קיבלה חשיפה עקב ראיון בולט של המנחה צביקה הדר בגיליון יום העצמאות, תקרית בהארלם בעת צילומי 'כוכב נולד' בניו-יורק שבמסגרתה הותקפו השופטים וביניהם מרגול, והדלפות על כך שבנו של שימי תבורי בדרך לתוכנית".

עוד מוסיף יעקובי, כי "הוותק והמשקל הסגולי התקשורתי של מנחה ושופטי 'כוכב נולד' עוזרים בייצור כותרות עוד טרם עלייתה לאוויר. השילוב בין 'האח הגדול VIP', בו השתתף שימי תבורי, ובין העובדה שבנו עתיד להשתתף ב'כוכב נולד', מבטא יחסי גומלין מעניינים הראויים להמשך מעקב בין שתי התוכניות של אותה זכיינית".