הפרסומת של פלאפון - המדוברת ביותר השבוע

Twisted Fly: בדיון על הפרסומת עלו 3 נושאים עיקריים: המנגינה של הפרסומת, הקריאייטיב של הקמפיין והדיון על פלאפון כחברה

הפרסומת של פלאפון היא הפרסומת המדוברת ביותר השבוע, לאחר שחוללה 27% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת. כך עולה מניתוח של חברת Twisted Fly.

הפרסומות של פלאפון נדונו בעבר ברשת מספר פעמים ואף גרפו את המקום הראשון בדירוג הפרסומות המדוברות. בדיון על הפרסומת החדשה סביב עלו 3 נושאים עיקריים: המנגינה של הפרסומת (42% מהיקף השיחה על הקמפיין), הקריאייטיב של הקמפיין (29%) והדיון על פלאפון כחברה, ועל הצעותיה השיווקיות (29% נוספים).

העיסוק במוסיקה בקמפיינים סלולריים מוכר לנו מפעמים קודמות בהן עלו הסלולריים למקום הראשון בפרסומות המדוברות. גם הפעם, כ-42% מהיקף השיחה בנושא הפרסומת של פלאפון נסב סביב המנגינה שמושמעת במהלך הפרסומת. 42% מהעוסקים בנושא זה התעניינו לדעת כיצד ניתן להשיג אותה, 42% נוספים זיהו את הנעימה מתוך הסרט "להיות ג'ון מלקוביץ", 10% עסקו בשאלה האם הנעימה מקורית ו-10% הביעו דעה חיובית כללית בנוגע לנעימה.

29% נוספים מהיקף השיחה על הקמפיין של פלאפון הביעו את דעתם על הקריאייטיב של הקמפיין. מתוכם 86% הביעו דעה חיובית מאוד בנוגע לקמפיין וציינו שאהבו אותו. חלקם הביעו הערכה כללית לשפה החדשה של פלאפון בכלל, ואחרים התייחסו לפרסומת האחרונה בפרט, כ"אחת הפרסומות המעולות של כל הזמנים". 14% נוספים מהיקף השיחה עסק בקמפיין, אך הביעו עמדה ניטראלית לגביו.

29% נוספים מהיקף השיחה עסקו בנושאים הקשורים לפלאפון עצמה ולהצעותיה השיווקיות. במוקד הדיון (57% מכלל העיסוק בנושא) נדונו המכשירים החדשים של פלאפון, במקום השני (29% מהשיח על פלאפון) נדון נושא היקף הדקות שפלאפון מציעה, ו-14% נוספים נסב סביב השירות של פלאפון.

במקום השני בדרוג הפרסומות המדוברות ממוקמת הפרסומת החדשה של הוניגמן, עם 25% מהיקף השיחה. את המקום השלישי, כל אחת עם 9% מהיקף השיחה ברשת, חולקות הפרסומות של אלקטרה ושל פריגת. במקום הרביעי נמצאת הפרסומת של בנק הפועלים (7% מהיקף השיחה). הפרסומת של רשות המים אשר הובילה בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת שלוש פעמים בחודש שעבר יורדת למקום החמישי ומחוללת רק 6% מהיקף השיחה ברשת.

גרף