מנצלת את הפריחה של מניות הביומד: ביולייט גייסה 7.4 מיליון שקל

הגיוס מבוצע רגע לפני התוצאות של ניסוי משמעותי לחברה - בחינת תרופות הדגל בהתוויה של השמנת יתר בנשים בגיל הפוריות - החברה העריכה שתוצאות הניסוי יפורסמו עד סוף הרבעון השני

החודש האחרון מאופיין בתנודתיות מרהיבה במניות הביומד, כאשר המגמה הכללית ממשיכה להיות כלפי מעלה. מספר חברות מנסות כעת לנצל את התנועה הזו כדי לגייס הון, והציבור קונה.

היום היה זה תורה של ביולייט, שגייסה 7.4 מיליון שקל מהציבור בביקוש יתר של 1.24, במחיר של 87 אגורות למניה, לעומת מחיר של 95 אגורות בתחילת המסחר אתמול, לפני ההנפקה. בשבוע שעבר גייסה די-מדיקל 1.8 מיליון שקל, גם כן בביקוש יתר.

נכון לסוף הרבעון הראשון של 2008, יש לביולייט 13.7 מיליון שקל בקופת המזומנים, מול קצב שריפה שנתי של 19 מיליון שקל ב-2008, כך שהגיוס חשוב עבורה.

הגיוס מבוצע רגע לפני התוצאות של ניסוי משמעותי לחברה - בחינת תרופות הדגל של החברה-בת אוביקיור בהתוויה של השמנת יתר בנשים בגיל הפוריות. החברה העריכה שתוצאות הניסוי יפורסמו עד סוף הרבעון השני.

מניית ביולייט עלתה מתחילת שנת 2009 ב-741%. אבל, היא עדיין נסחרת לפי שווי של 50 מיליון שקל, דומה לשוויה בעת הנפקתה, 56.7 מיליון שקל, אך רחוק מהשיא שלה ביולי 2007 - 193 מיליון שקל.