הסכסוך באלוני מיתר: ויינברג וגולדווסר טוענים כי מעולם לא חתמו על הסכם הצבעה

חלק מבעלי השליטה בחברת הנדל"ן הקטנה טוענים כי אינם מחוייבים לפעול ביחד עם יתר המשקיעים בחברה ■ בשבוע שעבר דחו מחזיקי האג"ח את הצעת החברה להסדר עמם

בחברת הנדל"ן אלוני מיתר אין שקט: היום (א') הודיעו שמואל ויינברג ואליעזר גולדווסר כי מעולם לא חתמו על הסכם הצבעה עם יתר בעלי השליטה בחברה: דוד מרידור, דניאל בן שושן, אריה וובר, מיקי יקבוביץ', סם שוורץ ודורון כהן. לפיכך טוענים ויינברג וגולדווסר כי הם לא מחוייבים לפעול בעצה אחת עם יתר המשקיעים.

בחודש שעבר איימו בעלי מניות מיעוט בחברה בהגשת תביעה נגזרת נגד החברה על רקע טענתה שהיא מנסה לגבות כסף בגין הלוואות שהעמידה לבעלי זכויות בחו"ל, בגובה של 650 אלף אירו. התובעים רואים אותם כאחראים למצב העגום שאליו נקלעה החברה ושנוצר בעטיין של עסקאות כושלות בפולין וברומניה.

אלוני מיתר עדיין לא פרסמה את התוצאות לרבעון הראשון של השנה. לדוחות האחרונים צורפה הערת "עסק חי" בעקבות גרעון של 10.6 מיליון שקל בהון העצמי וגרעון של כ-6 מיליון שקל בהון החוזר. זאת לאחר שצברה הפסד של 18.5 מיליון שקל ב-2008.

בשבוע שעבר דחו מחזיקי האג"ח את הצעת החברה להענקת שעבוד שני של נכס של החברה באילת והפקדת כרית ביטחון בתמורה הימנעות מדרישה לפירעון מיידי.