גמר הצ'מפיונס ליג בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד גרף רייטינג ממוצע של 31.5%

נתוני הצפייה של גמר הצ'מפיונס ליג עקפו את אלה של הגמר אשתקד (יונייטד מול צ'לסי של אברם גרנט) ■ ההתמודדות הפכה למשדר הספורט הנצפה ביותר העונה ■ הנתון משקף צפייה של 488 אלף בתי-אב בישראל

אומרים שאין כאן תרבות ספורט, שכדורגל לא מדבר לאנשים, שהפכנו למדינת הריאליטי. אז אומרים. גמר הצ'מפיונס ליג אתמול (ד') בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד (0-2 לקבוצה הספרדית) גרף רייטינג ממוצע של 31.5% בקרב משקי-בית יהודיים, נתון המשקף צפייה של 488.6 אלף בתי-אב בישראל. המשחק, ששודר אצל זכיינית ערוץ 2 רשת, נצפה על-ידי נתח של 48.8% מכלל צופי הטלוויזיה אמש (share).

מלבד נתוני הצפייה המעולים במשחק עצמו, שהתברג בראש טבלת השידורים של יום רביעי, הרי שגם משדר סיכום המשחק ומשדר הפרי-גיים עשו עבור רשת את העבודה: שניהם הביאו 19.4% רייטינג והתברגו במקומות 2-3 בטבלת השידורים. מבחינת נתח צפייה, משדר הסיכום גרף 43.2%, בעוד הפרי-גיים הסתפק ב-29.4%.

המשחק אתמול הפך לאירוע הספורט הנצפה ביותר העונה, אחרי משחק מוקדמות המונדיאל בין נבחרות ישראל ויוון במארס האחרון, שהביא 27.3% רייטינג. במקום השלישי ממוקם משחק חצי הגמר של הצ'מפיונס ליג בין ברצלונה לצ'לסי מתחילת החודש (25.3%).

אגב, גמר הצ'מפיונס ליג בעונה הקודמת (שודר אף הוא ברשת), שבו שיחקה מנצ'סטר יונייטד מול צ'לסי של אברם גרנט, הביא לזכיינית ערוץ 2 רייטינג ממוצע של 31.2%.