רונן צור, יועץ התקשורת לשעבר של קצב: "מבקשים מסניגוריו להשבית פעילות ולהתרכז רק בתיק אחד"

אמר בראיון לגלי צה"ל: "מישהו בכיר צריך לשאול למה התיק הזה מתנהל כל-כך עקום. יש תחושה שביהמ"ש נכנס למשפט ראווה" ■ סניגורי קצב התכוונו להתפטר מייצוגו עקב ההחלטה לקיים משפט מזורז - וחזרו בהם

רונן צור, מי שהיה יועץ התקשורת של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, התייחס היום (א') בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל לכוונת סניגוריו של קצב להתפטר מייצוגו: "מישהו בכיר צריך לשאול למה התיק הזה מתנהל כל-כך עקום. הרי אין תקדים לתיק שמתנהל 4 פעמים בשבוע - יש תחושה שגם בית המשפט נכנס לתחושה של משפט ראווה".

כזכור, אתמול (שבת) נחשף באתר "גלובס" כי שלושת סניגוריו של קצב - עו"ד אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואברהם לביא - התכוונו להתפטר מייצוגו עקב ההחלטה לקיים לו משפט מזורז - וחזרו בהם.

"הפרקליטות הסכימה לפתוח את הדיון, ובית המשפט סירב. פה מבקשים מאותם עורכי דין להשבית את פעילותם ולהתרכז רק בתיק אחד", אמר צור.

"אני בקשר עם בני-המשפחה של קצב - נותרנו חברים", אמר צור. "אני חושב שהדיון צריך להיות כפוף לתיק עצמו - האם יהיה בדלתיים סגורות או שלא. המתלוננות פתחו את הנושא באופן פומבי, דיברו וחשפו את הכל - אין סיבה לגונן עליהן".

עוד אמר צור בנוגע לפרטיות המתלוננות: "שיסתירו גם עכשיו את הפנים שלהן, אבל זה לא הסיפור. קצב מבקש להראות לציבור הרחב את הסתירות בעדויות המתלננות, וזה מה שמבקש הצדק. הן חשפו עצמן בתקשורת כל-כך הרבה פעמים, אז על מה יש להגן חוץ מאשר על מחדלי הפרקליטות?".