מגל מערכות מינתה את איתן ליבנה לתפקיד נשיא ומנכ"ל - בתוקף החל מאוגוסט הקרוב

בכך יחליף את יואב שטרן, המכהן כמנכ"ל ונשיא זמני של מהחברה מאז עזיבתו של המנכ"ל הקודם ■ ליבנה מצטרף למגל מתדיראן טלקום, שם כיהן בתפקיד מנכ"ל ונשיא החברה

מגל המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות אבטחה ממוחשבות, הודיעה היום (ד') כי הדירקטוריון מינה את איתן ליבנה לנשיא ומנכ"ל החברה, מינוי שייכנס לתוקפו באוגוסט הקרוב. בכך יחליף את יואב שטרן, המכהן כמנכ"ל ונשיא זמני של מהחברה מאז עזיבתו של המנכ"ל הקודם.

ליבנה מצטרף למגל מתדיראן טלקום, שם כיהן בתפקיד מנכ"ל ונשיא החברה. לפני כן תפקד כמנכ"ל ונשיא אלגו השקייה. מגל מוסרת כי לבנה מגיע עם נסיון רב בתעשייה הבטחונית - מ-1989 עד 1984 כיהן בתפקיד בכיר באלישרא. לליבנה תואר ראשון בכלכלה ועסקים.

יו"ר דירקטוריון מגל, יעקב פרי: "אנו מצפים להצטרפותו של איתן, שיוביל את הצוות יוצא הדופן שלנו לשלב הבא בהתפתחות שלנו. איתן מביא עמו שנים רבות של ניסיון ניהולי, ומכיר היטב את התעשייה שלנו. הוא מתאים בצור מיטבית לתרבות התאגידית של מגל, ואני סמוך ובטוח שהוא יפיק את המיטב מהעובדים שלנו והחברה, במשך שנים רבות". פרי הודה לשטרן על 8 החודשים בהם תפקד כמנכ"ל מגל.

שטרן הוסיף: "לאחר השינויים שביצענו בחברה הבת, סנסטר סטלר, בחודשים האחרונים, אני מאמין כי יש לחברה צוות ניהולי בעל ה נסיון והמיומנויות להם אנו זקוקים על מנת להגדיל את הערך לבעלי המניות בטווח הרחוק".

נזכיר כי בסוף אפריל נודע שמגל השלימה את פיטוריהם של 35 עובדים, המהווים כ-10% מכוח העבודה שלה. הידיעה על הפיטורים הגיעה על רקע ביטול של הזמנה בהיקף של 20 מיליון דולר באמריקה הלטינית לפני כ-3 חודשים, הזמנה עליה דיווחה החברה בספטמבר אשתקד.