מתרחבים למאיון העליון: קבוצת רכישה תרכוש 24 מגרשים בשכונת הגולף היוקרתית בקיסריה בהנחה של 10%

זאת לאחר שקבוצה רכישה אחרת פועלת בסביון ■ את קבוצת הרכישה בקיסריה מארגן עו"ד משה רז-כהן ואליו הצטרף משרד עו"ד ויינרוט ■ לראשונה בתולדותיה החברה לפיתוח קיסריה מסכימה להוריד מחירים - ועוד עבור קבוצת רכישה

קבוצות הרכישה החלו לכבוש גם את היישובים היקרים ביותר בישראל. לאחר שכבשו את סביון, קבוצות הרכישה מגיעות לקיסריה.

ל"גלובס" נודע כי החברה לפיתוח קיסריה נתנה את הסכמתה לשיווק של עד 24 מגרשים בשכונת הגולף היוקרתית לקבוצת רכישה חדשה. לפי ההסדר העקרוני אליו הגיעו מארגני הקבוצה, לראשונה בתולדותיה החברה לפיתוח קיסריה, חברה הנחשבת שמרנית במיוחד, מסכימה להוריד מחירים ועוד עבור קבוצת רכישה.

את קבוצת הרכישה מארגן עו"ד משה רז-כהן ואליו הצטרף משרד עו"ד ויינרוט. לקבוצה ניתנה אפשרות לרכוש את המגרשים בתכנונו של האדריכל פיט דאי, בהנחה של 10% ממחיר המחירון.

בראיונות לעיתונות לפני מספר חודשים אמר מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, כי למרות שקצב המכירות הואט, לא מורידים מחירים, וכי בנובמבר 2008 המחירים עלו ב-7%, מכיוון ש"ערך המותג 'קיסריה', חשוב יותר מקצב המכירה של המגרשים".

בשלב ראשון הידיעה על קבוצת הרכישה החדשה הופצה רק מפה לאוזן בקרב עורכי דין ואנשי הייטק, וכרגע שווקו 8 מגרשים. בשכונת הגולף 384 מגרשים בני כ-600 מ"ר ו-1,000 מ"ר, ומחיר המכירה של קבוצת הרכישה למגרשים בשטח של 610-740 מ"ר, לאחר הנחה, ינוע בין 1.7 ל-2.1 מיליון שקל. למחיר זה יש להוסיף 200 אלף שקל לחברת הניהול של קבוצת הרכישה.

לאחר גיבוש קבוצת הרוכשים, תצא הקבוצה במכרז לבחירת קבלן מבצע. לפי הערכות מחיר הביצוע של הבית הגדול ביותר יגיע לכל היותר ל-1.85 מיליון שקל, בהתאם לתנאי המכרז, כך שלמעשה עלותו הכוללת של בית בשטח של 300 מ"ר תעמוד על כ-4.15 מיליון שקל לכל היותר (כולל דמי ניהול). כל הבתים יהיו עם בריכות. *