בקליקסופטוור הגיעה עת המימושים: אשת המנכ"ל מכרה מניות תמורת 2.1 מיליון דולר

עדית בן בסט, אשתו של משה בן בסט, היא המוטב של חלק מאחזקות מנכ"ל קליקסופטוור מניית החברה נסקה מתחילת השנה בשיעור של 162%

הנה משהו שלא יצא לנו לעשות הרבה זמן - לכתוב על מימוש כזה או אחר של בעל עניין באחת החברות הישראליות שנסחרות בשוק ההון האמריקני. משבר האשראי שהוביל הרבה מניות לתחתיות שלא נראו בהן מזה מספר שנים, לא חסך את שבטו גם מהמניות הישראליות, אך היו כמה שכן הצליחו להתחמק ממכותיו, ואחת מהן היא מניית קליקסופטוור .

קליקסופטוור (ClickSoftware), המפתחת פתרונות תוכנה שמאפשרים לחברות לנהל באופן אוטומטי מערכי טכנאים וכוח אדם נייד, נסקה מתחילת השנה בשיעור של 162%, וכפועל יוצא מתחילים חלק מבעלי העניין בחברה לממש את אחזקותיהם בה. מדיווח שהגישה החברה ביום שישי האחרון לרשות לני"ע האמריקנית עולה כי עדית בן בסט, אשתו של מנכ"ל החברה, משה בן בסט, מכרה חבילה של חצי מיליון מניות לפי מחיר מכירה משוערך של 4.16 דולר ותמורת 2.1 מיליון דולר בקירוב. מניית קליקסופטוור נסקה ביום שישי האחרון למחיר שיא חצי שנתי של 4.84 דולר המשקף שווי חברה של 139 מיליון דולר.

מהדו"ח השנתי של קליקסופטוור עולה כי למנכ"ל, משה בן בסט, שהקים את החברה לפני כעשור, יש אחזקה של 16.2% בהון החברה, כאשר 7.7% מתוכם רשומים על שמה של אשתו, עדית בן בסט. יתר בעלי העניין בחברה הם G. Nicholas Farwell ((9.9%, וזוג המשקיעים אוסטין מרקס ודייוויד גרינהאוס (Austin W. Marxe, David M. Greenhouse) להם אחזקה של 8.6%.

בן בסט אינה בעלת העניין היחידה בחברה שמימשה חלק מאחזקותיה. ממעקב "גלובס" אחר תנועות בעלי עניין עולה כי מתחילת השנה מימשו בעלי עניין בקליקסופטוור מניות בשווי כולל של 3.9 מיליון דולר, כשבן בסט עצמו מכר מניות תמורת 856 אלף דולר, ואילו שמואל ארבץ, סמנכ"ל הכספים, מכר מניות תמורת 184 אלף דולר.

קליקסופטוורקליקסופטוור