דורי מדיה שוב מגייסת: 2.5 מיליון דולר, כמיליון מתוכם מקרן Catalyst

[למדור שוקי עולם] לקרן Catalyst יש כבר אחזקה של 3.1% במפיקת הטלנובלות ■ דורי מדיה סובלת לאחרונה ממומנטום שלילי - מתחילת השנה איבדה המניה 23% מערכה, ובשנה האחרונה היא נפלה בכ-61%

הצורך של חברת דורי מדיה גרופ בתזרים מזומנים שוב בא לידי ביטוי מעשי. מפיקת הטלנובלות, שנסחרת בבורסת המשנה הבריטית (AIM ), הודיעה ביום חמישי האחרון כי תגייס סכום ברוטו של 1.6 מיליון ליש"ט (2.5 מיליון דולר) דרך הנפקת 670,323 מניות לפי מחיר של 1 ליש"ט למניה לקרן הפרייבט אקוויטי Catalyst, ודרך הצעת מכר פתוחה (Open Offer) של 1,757,840 מניות לפי מחיר של 52 פני למניה.

בנוסף, תנפיק החברה לקרן Catalyst חבילת אופציות שמונה 479,763 כתבי אופציה, שניתן יהיה להמיר למניות רגילות במשך תקופה של חמש שנים לפי מחיר מימוש של 7 שקלים למניה (לעומת מחיר נוכחי של 3.6 שקלים בשוק ההון).

דורי מדיה סובלת לאחרונה ממומנטום שלילי. מתחילת השנה איבדה המניה 23% מערכה, ובשנה האחרונה היא נפלה בשיעור של 61%. מחיר המניה הנוכחי - 56.5 פני - משקף לחברה שווי של 22 מיליון דולר.

כך או אחרת, נראה כי קרן Catalyst מאוד מאמינה בחברה אחרת קשה להסביר כיצד היא מוכנה להזרים לקופתה הון נוסף לפי מחיר הכפול ממחיר המניה בשוק ההון. לקרן יש כבר אחזקה של 3.1% בדורי מדיה - אחזקה אליה הגיעה במארס האחרון, כשמניית החברה נסחרה לפי מחיר הנמוך מהמחיר הנוכחי.

לדברי דורי מדיה, את ההון שתגייס תפנה להשקעה בהפקות של טלנובלות נוספות; להרחבת פעילות החברה מעבר לפעילות ההפקה; לחיזוק ההון החוזר של החברה ולהקטנת התחייבויותיה הבנקאיות. לדורי מדיה, נכון לתום אשתקד, יש מזומנים והשקעות לטווח קצר בשווי של 2.4 מיליון דולר, ואילו האשראי הבנקאי של החברה לטווח קצר, כולל חלויות על הלוואות לטווח ארוך, עומד על 14.8 מיליון דולר - נתונים שיכולים להסביר את הצורך בגיוס ההון הנוכחי.