ששש... אל תפריעו לשאקיל, הוא מעדכן בטוויטר!

לא פחות מ-41 שחקני NBA פעילים משתמשים בטוויטר כדי לחלוק חוויות עם האוהדים; שאק נוהג לעדכן את 1.1 מיליון העוקבים שלו תוך כדי שהוא צופה במשחקים ■ וכמה עוקבים אחרי לאנס ארמסטרונג?

אם יש משהו שמעסיק בשבועות האחרונים את הספורטאים האמריקנים יותר ויותר הוא הכניסה שלהם לטירוף הטוויטר. מי שמוביל בתחום הם שחקני ה-NBA: לא פחות מ-41 שחקנים פעילים משתמשים בטוויטר כדי לחלוק חוויות עם האוהדים שלהם.

שלושה שחקנים כרגע מובילים בפער גדול מעל כולם: שאקיל אוניל מפיניקס סאנס עם 1.1 מיליון עוקבים (followers), לפני פול פירס מבוסטון סלטיקס עם 437 אלף עוקבים רשומים ודווייט הווארד מאורלנדו מג'יק עם 229 אלף. השלושה האלו מחזיקים ב-83% מכמות העוקבים של שחקני ה-NBA. שאקיל אוניל נוהג לעדכן את האוהדים שלו תוך כדי צפייה במשחקים, תוך שהוא מעביר מדי כמה דקות ביקורת על ביצועי השחקנים, החלטות המאמנים והשופטים וכו'. נייט רובינסון מניו יורק ניקס מחזיק ב-635 עוקבים, למרות שלא עדכן אפילו פעם אחת את הסטטוס שלו.

מבחינת ספורטאים בכלל, היחיד שמתקרב לשאקיל אוניל הוא רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג - שמאז נרשם לשירותי הטוויטר לפני 7 חודשים כבר צבר לעצמו כ-800 אלף עוקבים. ארמסטרונג הוא המעדכן הכי פעיל - פירסם כ-1,600 הודעות בטוויטר, ממוצע של 8 ליום. הטניסאית סרינה וויליאמס מובילה את הספורטאיות האמריקניות עם קרוב ל-300 אלף עוקבים.