השחקן שגילם את פרייז'ר נאלץ למכור את ביתו בהפסד

לאחרונה מכרו השחקן קלסי גראמר ואשתו קמיל בית בשכונת בל אייר בלוס אנג'לס תמורת 3.3 מיליון דולר, שנתיים בלבד לאחר שרכשו אותו ב-4.05 מיליון

רובכם מכירים את קלסי גראמר כפסיכיאטר פרייז'ר קריין מסדרת המצבים הקומית המצליחה "פרייז'ר". על אף שבסדרה מתגורר פרייז'ר בסיאטל שבמדינת וושינגטון בצפון מערב ארצות הברית, במציאות הוא מעדיף את חיי הזוהר והשמש של קליפורניה. גראמר, 56, שכיכב גם בסדרה "חופשי על הבר", מתגורר בשנים האחרונות עם בת זוגו השחקנית קמיל בווילה באזור חוף מאליבו שבפרברי לוס אנג'לס. בנוסף לבית מגוריו צבר לעצמו אוסף מרשים של נכסי נדל"ן במדינות ניו יורק, קולורדו והוואי. על רקע זה ניסה הפסיכיאטר את כוחו גם כספקולנט, ורכש נכסים בפרברים היוקרתיים של לוס אנג'לס בתקווה לעשות סיבוב מהיר. אלא שאז הכה הצונאמי הכלכלי, ושוק הנדל"ן היוקרתי בקליפורניה התרסק. גם גראמר, מתברר כעת, לא הצליח להישאר יבש.

ה"וול סטריט ג'רנל" מדווח כי לאחרונה מכרו השחקן ואשתו קמיל בית בשכונת בל אייר בלוס אנג'לס תמורת 3.3 מיליון דולר, שנתיים בלבד לאחר שרכשו אותו בסכום של 4.05 מיליון דולר, כלומר בהפסד של קצת יותר מ-700 אלף דולרים על ההשקעה.

בני הזוג גראמר רכשו, בשיאו של שוק הנדל"ן, נכס נוסף באזור אחוזה בסגנון אנגלי בת שבעה חדרי שינה ותשעה חדרי אמבטיה, בסכום של 13.7 מיליון דולר ב-2007. שנה לאחר מכן, בקיץ 2008, העמידו הגראמרים את הנכס למכירה בסכום של קרוב ל-20 מיליון דולרים, אולם חודשים אחדים אחר כך ירד המחיר ל-18.9 מיליון דולרים. כשנוכחו לדעת שגם זה אינו עוזר, החליט צמד השחקנים לעצור את המכירה, והנכס הושכר לאחרונה, בסכום בלתי ידוע. גרמאר מתאושש בינתיים מהתקף לב שעבר במאי 2008. העיקר הבריאות.