ביהמ"ש הורה לבעלי ויטה פרי הגליל להעביר לכונס את הזכויות על מותגי החברות הבנות

סימני המסחר יועברו לקבוצת קופרלי-שלום, בעלי רשת חצי חינם, שרכשו לאחרונה את החברות הבנות ■ הזכויות על המותג "ויטה פרי הגליל" יישמרו לעת עתה בידי החברה הציבורית

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, אלכס קיסרי, הורה לבעלי השליטה בחברה הציבורית ויטה פרי הגליל למסור לכונס הנכסים של החברות הבנות בתשלובת, עו"ד עופר אטיאס, את הזכויות על המותגים (סימני המסחר) בהם השתמשו החברות באשכול.

סימני המסחר יועברו לקבוצת קופרלי-שלום, בעלי רשת המרכולים חצי חינם, שרכשו לאחרונה את החברות הבנות של ויטה פרי הגליל.

החלטה זו התקבלה לאחר שבעלי המניות של החברה הציבורית, הנשלטת על-ידי אנשי העסקים איאן דיוויס ואביב אלגור, סירבו למסור לכונס את סימני המסחר, בטענה כי הם רכושה הבלעדי של החברה ואינם מהווים חלק מנכסי התשלובת שנמכרו לבעלי חצי חינם, וכי מסירתם ללא תמורה היא בבחינת הפקעת רכושם.

השופט קיסרי דחה את הטענה וקבע כי אישור דירקטוריון החברה הציבורית למכירת החברות הבנות כולל גם את הזכויות על סימני המסחר, וכי אסיפת בעלי המניות הוסמכה על-ידו להחליט רק לעניין הזכות על שמה של החברה הציבורית ("ויטה פרי הגליל").

השופט הורה לרשם סימני המסחר למסור לידי כונס הנכסים את 4 סימני המסחר בהם השתמשו החברות הבנות, וכן להעביר לידי הרוכשים את כל המניות של החברות הבנות ושל חברת "קפולסקי שיווק".

לגבי הזכויות על המותג "ויטה פרי הגליל", השופט קבע כי הן יישמרו לעת עתה בידי החברה הציבורית.