ביטוח ישיר השלימה את מכירת פעילות הביטוח הבינלאומית של הקבוצה תמורת כ-385 מיליון שקל

תרשום רווח הון (לאחר מס) של כ- 256 מיליון שקל ■ החברה מכרה את חלקה ב-Intouch Insurance לחברת RSA ■ בגין חתימת ההסכם, דיווחה בסיום הרבעון הראשון על הפסד מפעילות מיועדת למימוש בסך 35.1 מיליון שקל

חברת ביטוח ישיר הודיעה היום (ב') כי השלימה את מכירת חלקה ב-Intouch Insurance, פעילות הביטוח הבינלאומית של הקבוצה, לחברת RSA תמורת כ-385 מיליון שקל.

עם השלמת העסקה הועברו לרוכשת מלוא החזקותיה של ביטוח ישיר במניות Intouch Insurance ובתמורה שילמה לה את יתרת התשלום בסך כולל של כ-275 מיליון שקל, בנוסף למקדמה של כ-110 מיליון שקל, ששולמה לחברה ב-30 במארס 2009. העסקה צפויה לייצר לביטוח ישיר רווח הון (לאחר מס) של כ-256 מיליון שקל.

דורון שנידמן, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מדווחים היום על השלמת ההסכם למכירת חלקנו בפעילות הביטוח הבינלאומית של הקבוצה. אנו רואים בהשלמתה על רקע ימים אלה של אי וודאות כלכלית, תוך כדי יצירת רווח ותזרים מזומנים משמעותי, עדות ליכולתנו בתחום הביטוח הישיר. כמו כן, בכוונתנו להמשיך ולפעול לביסוס מעמדה של החברה כמובילה בתחומה בישראל".

נזכיר, כי ביטוח ישיר דיווחה בסיום הרבעון הראשון של 2009 על הפסד של 28.3 מיליון שקל, שכלל הפסד מפעילות מיועדת למימוש בסך 35.1 מיליון שקל, בגין חתימת ההסכם למכירת אחזקותיה ב-Intouch Group.