הקמפיין של האגיס Hip Hop Jeans ממוקם השבוע בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת לאחר שחולל 20% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות.
האגיס הציגה בקמפיין תינוקות במסיבת Hip Hop לוהטת, כאשר הדמות המרכזית המוצגת בפרסומת היא ראפר בשם "PUFF BABY", והתלבושות - כמו גם התפאורה - בהתאם.
על אף שהשפה של האגיס רחוקה מלהיות חדשה, היא הצליחה לחולל שיחה ערה ברשת, בקרב הורים לילדים - ובזירות ייעודיות להם.
עיקר השיחה (84%) נסבה סביב דעות שונות שהציגו הגולשים על הצגת התינוקות כעושים דברים השייכים לעולם המבוגרים. יתרת השיחה סבה על שאלת האפקטיביות של הקמפיין (16%).
מתוך 84% שהתייחסו לסוגיית "ביגור התינוקות", 55% הביעו דעה שלילית לגבי השימוש בסיטואציות מחיי המבוגרים. חלקם התייחסו לפרסומת הספציפית, וטענו כי היא מייצגת "אלימות ותת-תרבות". אחרים התייחסו לשפה הפרסומית בכללותה וטענו כי ה"ביגור" עושה שימוש לרעה בתינוקות תוך ניצול ופגיעה בהם. מנגד, 45% מהגולשים הביעו דעה חיובית בנוגע לקמפיין וטענו שהפרסומות של האגיס "מתוקות", "משעשעות" ואף "מעניינות".
מבין המתנגדים לפרסומת, 67% הציעו להחרים את השימוש בחיתולי האגיס. 33% האחרים הגיבו, שגם אם הפרסומת אינה לרוחם, הרי שהחרמת המוצר כתוצאה מהקמפיין היא מוגזמת, וכי מבחן המוצר הוא המבחן האמיתי בו צריכה האגיס לעמוד.
16% נוספים דנו באפקטיביות הקמפיין. 75% מתוכם טענו כי מטרת החברה הושגה, שכן השיחה הערה על הקמפיין מראה כי נוצר באזז סביבו, 25% מהדנים בנושא החמיאו לאנשי הפרסום שיצרו את הפרסומת, וציינו כי נראה שבוצעה עבודה קשה של גרפיקאים במטרה להאניש ולבגר את התינוקות בסרטון.
למקום השני בדרוג הפרסומות המדוברות הגיעו 3 קמפיינים שונים אשר חוללו, כל אחד, 10% מכלל השיחה ברשת: קמפיין עתידי של המכללה לקוסמטיקה רפואית, בכיכובה של כוכבת "הישרדות" מירית וקנין, הקמפיין ל-AXE (שוקולד) והקמפיין החדש של yes (דינוזאורים).
בהמשך הרשימה מופיעות הפרסומות של בנק לאומי ורשות המים עם 9% מהיקף השיחה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.