יורם טורבוביץ' המיועד לתפקיד יו"ר אזורים יקבל אופציות ל-3% ממניות החברה

האופציות מחוץ לכסף וניתנות למימוש רק בעוד 1-4 שנים ■ בנוסף ייהנה ממשכורת של כ-1.5 מיליון שקל בשנה

יורם טורבוביץ', שעתיד להיכנס בשבועות הקרובים לתפקיד יו"ר אזורים , חברה בת (64%) של חברת בוימלגרין קפיטל שבשליטת שעיה בוימלגרין, הגיע להסכם לגבי תנאי תפקידו. יהנה מעלות שכר של כ-1.5 מיליון שקל בשנה ובנוסף יקבל אופציות למימוש מניות של אזורים בהיקף של 3% ממניות החברה.

האופציות נמצאות מחוץ לכסף, שכן אזורים נסחרת לפי שווי של 435 מיליון שקל ומחיר המימוש גבוה בעשרות אחוזים. בנוסף תוטל מגבלה על מועד המימוש לשנה עד ארבע שנים ממועד הענקתן ללא תמורה.

עו"ד טורבוביץ' (51) כיהן במשך 3 שנים בתפקיד ראש סגל של ראש הממשלה. כשסיים את תפקידו לפני כ-9 חודשים החל לעסוק בייעוץ למספר חברות ובשבוע שעבר דווח על מינויו הרשמי לדירקטור בחברת אזורים, אך עדיין לא דווח באופן רשמי על מינויו לתפקיד היו"ר במקומו של שעיה בוימלגרין.

כניסתו של טורבוביץ' לתפקיד במסגרת תוכנית ההבראה שמוביל בנק מזרחי-טפחות , הנושה הגדול ביותר של קבוצת בוימלגרין. את תפקיד מנכ"ל החברה ממלא באופן זמני, סגן היו"ר שמואל סלבין לאחר שמתי דב, המנכ"ל הקודם סיים את תפקידו בחודש אפריל. מינויו של טורבוביץ' לתפקיד דירקטור בחברה עוכב עד שהצדדים הצליחו להגיע להסכמה לגבי תנאי העסקתו.