מניות קבוצת דלק וכור חוזרות למדד המעו"ף; שופרסל וגזית גלוב ייפלטו ממנו בעדכון המדדים ביולי

רמי לוי מצטרפת למדד ת"א-100 ו-IDB אחזקות, נכסים ובניין ומניית הבנק הבינלאומי נגרעת ממנו ■ קרדן NV מצטרפת למדד הנדל"ן 15

מניות קבוצת דלק וקונצרן כור תעשיות חוזרות למדד המעו"ף, אך מניות רשת השיווק שופרסל וחברת הנדל"ן השנייה בגודלה בבורסה, גזית גלוב , ייפלטו ממנו בעדכון המדדים החל מה-1 ביולי - כך עולה מעדכון מדדי המסחר הצפוי למדי שהתפרסם היום (ה') על-ידי הבורסה לניירות ערך בתל-אביב. השתיים האחרונות יצטרפו למדד ת"א-100.

בתוך כך מניית רשת שיווק השקמה-רמי לוי מצטרפת למדד ת"א-100 לאחר עסקת מכירת המניות לבית ההשקעות פסגות. במקביל, IDB אחזקות , נכסים ובנין ומניית הבנק הבינלאומי נגרעת ממנו.

קרדן NV מצטרפת למדד הנדל"ן 15 על חשבונן של אדגר השקעות ואיירפורט סיטי . אחותה של קרדן NV, קרדן ישראל , מצטרפת לת"א-100. במדד ת"א-100 תהיה מעתה נציגות גדולה יותר למגזר הביוטכנולוגיה - עם שדרוגן של קמהדע ובריינסוויי . השתיים, ביחד עם איזיצ'יפ , ייקלטו במקביל גם במדד תל-טק 15.

שיקום ערכן של חברות נדל"ן כמו דלק נדל"ן (החברה האחות של קבוצת דלק), רבוע כחול נדל"ן , אפריקה מגורים ואלרוב ישראל (שזינקה במאות אחוזים מתחילת השנה), הביא גם לכניסתם למדד היוקרתי.

בולטות נוספות ראויות לציון הן סאני , נטו אחזקות ואבגול . מת"א-100 ייפלטו, בין היתר, סקיילקס , בלופניקס , אודיוקודס (הנפלטת גם מתל-טק 15) ו אורכית - כולן מניות דואליות הנסחרות במקביל בוול סטריט. גם מלונות דן ומבני תעשיה ייפלטו מהמדד. חלק מהמצטרפות החדשות אל המדד מדלגות אליו היישר מדד מניות היתר-120.

מרבית הנפלטות ייקלטו במדד מניות היתר-50. למדד ישתדרגו גם מניית הזרוע הקבלנית של אפריקה ישראל , דניה סיבוס , אוסיף שבשליטת ישרס , ביו לייט , ביוליין RX , מניית בנק דקסיה ישראל ויחידות ההשתתפות של שותפות הקידוח גבעות . אודיוקודס, אורכית ובלופניקס יפסחו על מדד בדרכם מטה, למדד יתר-120.