יקבי בנימינה יפתחו את מערך השיווק, ההפצה והלוגיסטיקה למוצרים ומותגים שאינם פרי ייצורו. בשלב הראשון תופץ סדרת יינות בינלאומית חדשה בשם Fusion Global Winery.
יקבי בנימינה עוברים בשנה האחרונה שינויים. תחילת המהלך עם רכישת היקב על-ידי קבוצת חצי חינם, והמשכו בהקמת מערך הפצה ולוגיסטיקה חדש עצמאי והכפלת כוח-האדם הפועל ביקב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.