ג'ילט בפרסומת חדשה: מסבירה לגברים כיצד לגלח מפשעה, בתי-שחי וגב

הקמפיין החדש של יצרנית סכיני הגילוח הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל לקדם את עצמה בשוק הטיפוח הגברי

"העצים נראים גבוהים יותר כשאין צמחיה נמוכה באזור", אומר פס הקול של סרטון הפרסומת של ג'ילט, יצרנית סכיני הגילוח, שמראה גבר ואישה צעירים ביער. הפרסומת מסבירה בטון ידעני "כיצד לגלח את המפשעה שלך".

הסרטון, שבו מופיעה דמות מצוירת ולא שחקן חי, נכלל בסדרת המותג באתר האמריקני של החברה. קטעים אחרים מתייחסים לאתגרים וליתרונות בגילוח החזה, בתי השחי והגב - "יכול להיות שתזדקק לזוג ידיים נוסף".

הפרסומות אינן עולות בקנה אחד עם דימויה המסורתי של ג'ילט: גבר מגולח למשעי. אבל מייק נורטון, אחד מדוברי החברה, אמר שסקרים העלו כי 33% מהגברים האמריקניים בני 24-34 שנה כבר מגלחים, מורטים בשעווה או מקצרים את השיער שצומח בחלקי הגוף שמתחת לצוואר. לדבריו, הפרסומות נועדו "כחיזוק לגילוח הגוף כמנהג של גברים", וכן לאספקת עצות לגבי השיטה.

יעד ספציפי

מסע הפרסום הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל, שמחזיקה בבעלות על ג'ילט מ-2005, לקדם את עצמה בשוק "הטיפוח הגברי" שאשתקד גלגל בארה"ב 3.1 מיליארד דולר. אד שירלי, מנהל פעילות היופי והטיפוח של פרוקטר אנד גמבל, אמר החודש למשקיעים בפריס שהחברה מתייחסת כעת לגברים כאל "יעד ספציפי". לדבריו, פרוקטר אנד גמבל בנתה פעילות שמתייחסת לנשים "בלי לפנות ל-50% האחרים של האוכלוסייה".

קלי ונאס, אחת מדוברות פרוקטר אנד גמבל, אמרה שמוצרי קרצוף העור וקרם הלחות לגברים שהושקו לאחרונה בבריטניה ובאירופה משווקים כפעילות שמתלווה לטקס המוכר של הגילוח. לדבריה, סקרים מראים שגברים מעוניינים במוצרים "שמשתלבים בשגרה שלהם... שלא יהיה מסובך מדי, ושלא יהיה נשי מדי".