תביעה שלישית בסכסוך בין מולטילוק ורב-בריח סביב השימוש בלוגו "איש השרירים"

מולטילוק מאשימה את רב-בריח בהעתקת "איש השרירים" ללוגו חדש - ותובעת ממנה 8 מיליון שקל

הסכסוך בין מולטילוק לרב-בריח בנוגע לשימוש בסימן המסחר של דמות "איש השרירים" מסרב לגווע ומנפק תביעה נוספת, שלישית במספר, בסך 8 מיליון שקל - הפעם של מולטילוק נגד רב-בריח.

מולטילוק טוענת כי רב-בריח הפרה את החוזה ביניהן, כשהשתמשה בדמות הדומה עד כדי הטעיה ל"איש השרירים" לצורך הלוגו החדש השלה.

בהסכם שנחתם בין הצדדים ב-2002, לאחר שמולטילוק רכשה חלק מפעילות רב-בריח, נקבע כי כל חברה תעשה שימוש בסימן המסחר של הדמות השרירית לסימון מוצריה בלבד: מולטילוק - בתחום מוצרי הנעילה; ורב-בריח - בתחום מוצרי ההגנה לרכב ובתחום הדלתות.

לפני כשנתיים הגישה מולטילוק תביעה בסך 20 מיליון שקל נגד רב-בריח, בטענה כי היא הפרה את ההסכם והמחתה את זכותה לעשות שימוש בדמות לחברה משותפת שלה עם לקוחה של מולטילוק.

רב-בריח הגישה תביעה שכנגד על סך 40.6 מיליון שקל, בטענה כי מולטילוק הפרה את זכותה הבלעדית בדמות במוצרי הגנה לרכב ובתחום הדלתות.

בפברואר השנה נעתר בית המשפט לבקשת מולטילוק למתן צווי מניעה זמניים, צווי חיפוש ותפיסה נגד רב-בריח, לאחר שהחלה לשווק מוצרי נעילה תחת סימן דמות "איש השרירים".

בתביעה החדשה שהגישה היום (ב'), טוענת מולטילוק כי רב-בריח ביצעה "תרגיל", וכדי לעקוף את המגבלות שמוטלות עליה לגבי השימוש ב"איש השרירים" בתחום מוצרי הנעילה - היא הכניסה שינויים בסימן, בטענה כי מדובר בלוגו חדש. ואולם, לטענת מולטילוק, הלוגו החדש דומה עד כדי הטעיה לסימן דמות איש השרירים "הקלאסי".

מולטילוק מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל-אביב צו מניעה זמני, שיאסור על רב-בריח לעשות שימוש בכל סימן הדומה עד כדי הטעיה לדמות "איש השרירים". (ת.א. 1693/09).