בית"ר ירושלים הודיעה: ארקדי גאידמק ימשיך לתמוך בקבוצה

גאידמק דורש להכניס את איש העסקים גומא אגייאר כספונסר שיתרום לקבוצה 2-3 מיליון דולר ■ התנה את הישארותו בקיצוץ נרחב ומיידי בשכר השחקנים, והנחה את המנכ"ל איציק קורנפיין להתחיל איתם סבב שיחות

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, החליט להמשיך לתמוך בקבוצה גם בעונה הקרובה על מנת שלא תגיע להליך פירוק ולכונס נכסים. כך נמסר היום (ה') בהודעה באתר הרשמי של הקבוצה.

היום נפגש מנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, עם פרקליטו של גאידמק בשלושת החודשים האחרונים, ישראל שליו. במהלך השיחה הועלה על קו הטלפון גם גאידמק עצמו. ארקדי ביקש לנסות ולהכניס את איש העסקים גומא אגייאר כמשקיע בקבוצה. בבית"ר לא מדברים על העברה של אחוזים מהבעלות לאגייאר, אבל לפי גורמים במועדון, "הכוונה שאגייאר ייכנס כספונסר בסכום שנתי של כ-2 עד 3 מיליון דולר, ובמידה וייעשה כן, הוא יקבל מעמד של גורם משפיע בקבוצה".

גאידמק התנה את הישארותו בקיצוץ נרחב בשכר השחקנים כבר בעונה הקרובה. הוא הנחה את המנכ"ל איציק קורנפיין להתחיל בסבב שיחות עם כל שחקני הקבוצה כבר ביום ראשון, כשבהם יובהר לשחקנים המצב והם יוכלו להישאר בקבוצה רק לאחר קיצוץ בשכר.

בהודעה באתר של בית"ר נכתב: "הבעלים של הקבוצה, מר ארקדי גאידמק, הודיע היום כי לאחר תקופה ארוכה בה הביעו גורמים שונים התעניינות ברכישת הקבוצה, וזאת ללא כל תוצאה מעשית, חרף העובדה שכל שנתבקש מהרוכשים הוא להשקיע כסף בתפעול הקבוצה וללא תמורה כלשהי לידיו, החליט מר גאדימק להמשיך ולתמוך בקבוצה כדי שלא תגיע להליכי פירוק אשר יפגעו בה ובקהל אוהדיה.

"מר גאידמק יהיה נכון לעשות כן וזאת לאחר ששמע על מחויבותם של השחקנים לקבוצה ונכונותם להפחית את שכרם באופן משמעותי. מר גאדימק קורא למי מבין המתעניינים במעורבות בקבוצה ובראשם מר גומא אגאייר, שהצהיר לא אחת כי יהיה מוכן לתמוך בקבוצה בסכום משמעותי, כי זה הזמן לעבור מדיבורים למעשים ולהירתם למאמץ להצלת הקבוצה.

"הקבוצה מברכת על הצהרה זו של מר גאידמק להמשיך ולתמוך בה ולהובילה להישגים כפי שעשה בשנים האחרונות, ומצפה לסיוע מצד כל הגורמים הרלבנטים לרבות עיריית ירושלים וקהל האוהדים בנהירה לרכישת מנויים".