תקציב הפרסום של בורגראנץ' וברגר קינג יטופל בציבלין תקשורת צעירים

הפרזנטור בקמפיין החדש של הרשתות שבבעלות קבוצת אורגד יהיה הזמר וכוכב "האח הגדול VIP", שימי תבורי

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום המשותף של ברגר קינג ובורגראנץ' שבבעלות אורגד אחזקות - כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע כי בקרוב צפוי לעלות לאוויר קמפיין ראשון של הרשתות תחת הבעלות החדשה, אותו יוביל הזמר וכוכב "האח הגדול VIP" שימי תבורי.

עד לפני מספר חודשים טיפל בתקציב הפרסום של ברגר קינג משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, ואילו בתקציב בורגראנץ' טיפל זרמון-גולדמן.

משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין קיבל לידיו את תקציב ברגר קינג בתחילת 2006, שבועות ספורים לאחר שקבוצת אורגד רכשה את הבעלות על המותג. המשרד החדש בחר להיפרד מהפרזנטורית מירי בוהדנה, והלך על קו פרסומי חדש שדיבר על "תאוות בשרים" תוך התמקדות במוצר הדגל - הוופר.

סמוך להחלפת התקציבים בברגר קינג, נעשו גם שינויים במערך הפרסום של בורגראנץ'. גם שם המהלך בוצע בעקבות שינויי בעלות בחברה - כאשר את מקומו של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שליווה את הרשת בתקופת הבעלות של פז, תפס משרד הפרסום זרמון-גולדמן.

בנובמבר 2008 רכשה אורגד אחזקות גם את פעילות רשת המסעדות המתחרה בורגראנץ', שנקלעה לקשיים. לאחר מכן נפתחו מחדש 55 ממסעדות בורגראנץ' ברחבי הארץ.

כבר עם הרכישה התברר כי זרמון-גולדמן לא יהיה זה שיקבל לידיו את התקציב, וכל הדיונים בנוגע לעתיד הפרסומי-שיווקי של הרשת נעשו מול שמעוני-פינקלשטיין. קבוצת אורגד אחזקות התלבטה בסוגיה האם להותיר על כנם שני מותגים נפרדים - או לבחור באחד משני המותגים ולוותר על האחר.

עם זאת, בכל השנתיים האחרונות וגם בתקופה שחלפה מאז ביצוע הרכישה נמנעה אורגד מביצוע פעילות פרסומית ענפה, והנוכחות שלה במדיה באה לידי ביטוי בעיקר בחסויות וכדומה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2007, טרם הבעלות הממוזגת, פרסמו ברגר קינג ובורגראנץ' בהיקף של 2.6 מיליון דולר במחירי מחירון לכל חברה - או במילים אחרות כ-850 אלף דולר במחירים ריאליים לחברה.

ב-2008 כבר נרשמה ירידה משמעותית לכל אחת מהשחקניות: 789 אלף דולר לברגר קינג ו-938 אלף דולר לבורגראנץ' - במחירי מחירון. מאז תחילת השנה פרסמו שתי הרשתות ביחד בפחות ממיליון דולר במחירי מחירון - כלומר כ-300 אלף דולר במחירים אמיתיים.