רפק השלימה את רכישת סולגוד תמורת כ-17 מיליון שקל

סולגוד עוסקת ביבוא, הפצה ותיקון של מכשירי סלולר ופתרונות תקשורת, בהם הפצת מרכזיות IP ויבוא של ציוד קצה ומכשירים סלולאריים

חברת רפק תקשורת ותשתיות מרחיבה את פעילותה בתחום התקשורת. לאחר שרכשה את טק דטה ישראל ופעילות TNN דיווחה היום החברה כי השלימה את רכישתה של סולגוד תקשורת בתמורה לכ-17 מיליון שקל.

במסגרת התשלום עבור העסקה תקזז החברה הלוואה שנתנה בעבר לסולגוד בהיקף של כ-7 מיליון שקל, כך שהתמורה בפועל תעמוד על כ-10 מיליון שקל.

יצויין, כי הרכישה מתבצעת במסגרת בקשה מוסכמת לכינוס נכסיה של קבוצת סולגוד ובהסכמה מלאה של כל הצדדים. רכישת השליטה על ידי רפק נעשתה לשביעות רצונם של כל הצדדים המעורבים ובכלל זה העובדים, שימשיכו להיות מועסקים בחברה גם תחת שליטתה של רפק.

ל"גלובס" נודע עוד כי גם רשות ההגבלים עסקיים נתנה באחרונה את אישורה למיזוג בין רפק לסולגוד.

סולגוד הינה חברה פרטית הנחשבת לאחת מחברות התקשורת המנוסות בשוק. החברה מספקת פתרונות תקשורת מקיפים למגוון רחב של מפעילי סלולר, חברות ISP ולקוחות עסקיים נוספים. סולגוד עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: לחברה פעילות ענפה של הפצת מרכזיות IP OFFICE מתוצרת AVAYA וכן מעבדת תיקונים מרכזית לתיקון מכשירי סלולר. תחום נוסף הינו יבוא בלעדי והפצה של ציוד קצה ומכשירים סלולאריים כגון: ACER, GIGA, BYTE, SONIM (מכשירי סלולר מוקשחים הנמכרים בפרטנר בטכנולוגיית GSM ומתחרים במירס ביכולות ה"ווקי טוקי" PUSH TO TALK- ).

רוני אורן, מנכ"ל רפק, אמר היום: "רכישת פעילות סולגוד הינה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה העסקית שלנו להשקעת משאבים בהמשך פיתוח תחום התקשורת וציוד הקצה תוך אספקה של מגוון שירותים משלימים ללקוחותינו ומהווה נדבך נוסף בהרחבת סל המותגים שקבוצת רפק מפיצה בישראל ביניהם מוצרי AVAYA, SK, ACER ואחרים. אנו רוכשים את פעילותה של סולגוד, תוך הסכמה של כל הגורמים המעורבים בעסקה ואנו מאמינים שנוכל להמשיך ואף להשביח את פעילותה של החברה מול לקוחותיה, תוך שאנו ממשיכים להעסיק את עובדי החברה שהינם בעלי מיומנות וניסיון בתחומם".

כאמור, השלמת העסקה הינה חלק במהלך רחב יותר של רפק לכניסה לעולם פתרונות התקשורת לעסקים ובאה בהמשך לרכישתה של חברת טק דטה ישראל לפני כשנה וחצי ורכישת פעילותה של TNN לפני כחצי שנה.